Manchester United asub üksikuid armastajaid kokku aitama

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Miks peaks särgivarrukatel haigutama tühjus, kui sinna saab müüa hea raha eest reklaami?
Miks peaks särgivarrukatel haigutama tühjus, kui sinna saab müüa hea raha eest reklaami? Foto: Ben Margot/AP/Scanpix

Manchester Unitedi jalgpalliklubi saab endale tulevast hooajast tõenäoliselt uue sponsori. Kui vutigigandi särgiesisel ilutseb edaspidigi Ameerika autotootja Chevrolet logo, siis Daily Maili andmetel hakkavad vutimeeste vasakud varrukad tulevikus kandma tutvumisportaali Tinder reklaame.

Varrukasponsorid on Inglismaa kõrgliigas uusim rahateenimismoodus ja juba üheksa klubi on suutnud reklaamipinna maha müüa. Hetkel on edukaima kauba teinud Manchester City klubi, kelle varrukatel figureerimise eest maksab rehvitootja Nexen 11,2 miljonit eurot. Kui Unitedi ja Tinderi diil tõeks osutub, alistavad Punased kuradid aga oma linnarivaalid – väidetavalt olla tehingu suuruseks 13,4 miljonit eurot aastas.

Paremal varrukal on kõigil Inglise kõrgliigaklubidel Premier League’i logo.

Varasemalt on Tinder sponsorlepingu sõlminud Itaalia kõrgliigas palliva Napoli klubiga – tehingu ühe tingimusena peab ründaja Arkadiusz Milik kohtinguportaalis aktiivset kontot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles