Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2017/09/29/7155941t1heae9.jpg)
Sel nädalavahetusel peetakse F1-sarjas 19. ja viimast korda Malaisia GPd. Kasvavad kulud ja vähenev piletitulu tähendavad, et järgmisel aastal saab Sepangist järjekordne liige enam kui poolesajast unustuse hõlma vajunud vormeliringrajast koosnevas nimekirjas.
Arhitekt Hermann Tilke sai F1-karussellis käe soojaks Austria ringraja, praegu tuntud kui Red Bull Ringi ümberkujundamisega ning sellest ajast saati on kuningliku vormelisarja võidusõidupaigad läinud üha rohkem tema nägu. Bahrein, Shanghai, Singapur, Abu Dhabi, Sotši, USA, Bakuu – peaaegu pool tänavusest F1-kalendrist sõidetakse sakslase kujundatud radadel. Esimese tema juhiste järgi nullist ehitatud raja Sepangis saadavad aga F1 korraldajad tänavu pensionile.