Tervelt seitse päeva kestnud võidusõit pani seekord eriti karmilt proovile nii sõitjad, tehnika kui ka mehaanikud, ent õnn oli seekord eestlaste vastu, sest nii palju ebaõnne annab tikutulega otsida. Juba kvalifikatsioon ei õnnestunud meie poistel ja nii sai X30 Senior klassis Kaspar Korjus parima eestlasena alles 32. aja.
Olgu mainitud, et Senior-klassi 144 sõitjast mahtusid ajasõidus kõigest ühe sekundi sisse koguni 138 noort pilooti, mis näitab erakordselt kõrget taset. Senior klassi kvalifikatsiooni tulemusena sai Korjus kirja 32., Siim Leedmaa 45., Jakob Mattias Oja 80. ja Robin Vaks 120. aja. Numbrid näitavad kahjuks ühte, kuid poiste tegelik kiirus teist keelt.
X30 Junior klassi kvalifikatsioon ei olnud kahjuks palju rõõmustavam. Selle klassi tänavune Eesti ja Soome Meister Rimmo Kadapik oli kindlasti poiss, kellelt oodati kõrgeid tulemusi, ent ebaõnnestunud kvalifikatsioon nullis kõik lootused kõrgeks kohaks. Eestlastest parima aja sõitis Jan Kalmet, kelle parim aeg oli kokkuvõttes 38. Andreas Lootuse sai 88. ja Rimmo Kadapik 96. aja.
Eelmisel aastal klassis X30 Super Shifter Maailma karika hõbeda saanud Sten Dorian Piirimägi tegi omas klassis mis suutis, kui sai kirja 8. aja. Esmakordselt Maailma karika finaalis osalenud Mini klassis oli eestlasi rajal kaks – Ken Oskar Algre ja Ronan Patrick Hakala. Noored poisid näitasid rajal head kiirust, Algrele ajasõidu 8. ning Hakalale 27. koht.
Eelsõidud tõid rohkesti ebaõnne
Pärast kvalifikatsioone jagati kõik piloodid gruppidesse ja asuti sõitma eelsõite. Kuna osalejaid oli niivõrd palju, siis näiteks Junior- ja Senior-klassis oli kokku kaheksa gruppi ning iga sõitja tegi seitse eelsõitu. Neis kõigis oli eestlastel nii häid tulemusi kui kirjeldamatut ebaõnne.