Kui praegu peab veel piloot ePrix nime kandva sõidu jooksul korra vormelit vahetama – ühe masina akud ei pea lihtsalt tervet võistlusdistantsi vastu – siis 2018/19 hooajast võetakse kasutusele uued McLareni toodetud akud, mis selle vajaduse kaotavad. Just võimalus olla uute elektritehnoloogiate sünni juures on põhjus, miks on Vormel E sarjaga on järgnevatel aastatel liitumas autotootjad nagu BMW, Mercedes, Nissan ja Porsche. Juba praegu on sarjas esindatud näiteks Audi, Citroen, Jaguar ja Renault. Võrdluseks: F1-sarjas tarnivad (samuti lisaks sisepõlemismootorile elektrienergiat kasutavaid) jõuallikaid vaid Mercedes, Ferrari, Renault ning Honda. Kui lisaks autotootjatele hakkavad Vormel E manu üle minema ka sponsorid, F1-l pikka pidu pole.
«Pärast paljusid aastaid F1-s, tegelikult alates Jochen Massist 70ndatel, oleme mõelnud, mis on järgmine samm. Mis tuleb meie jaoks edasi,» rääkis Langer, et kindlasti ei lahku aastakümneid Mercedest ja McLarenit toetanud Hugo Boss sarjast raha kokkuhoiuks.