«Saan sarja tegevjuhi Chase Careyga hästi läbi. Viimati kohtusime kümme päeva tagasi. Seejuures räägime alati lahtiste kaartidega,» kõneles Marchionne Ferrari iga-aastasel pressilõunal ajakirjanikele.
«Sugugi ei meeldi mulle aga see, kui Ross Brawn tuleb ja hakkab rääkima, et starditüdrukutest tuleb loobuda, mootor tuleb ehitada niisuguseks ja šassii naasuguseks... Ta käitub nagu kümmet käsku ettelugev Mooses, aga kui ma Moosese ülemusele helistan, selgitab too, et tegu oli Brawni isikliku arvamusega,» torises Marchionne.
«Sellises arutelus ei taha ma osaleda. Ja pole ka eriti tore, kui jutte aetakse läbi meedia. Minu ideaalmaailmas on meil vormel 1 sarjas kindlaks määratud rehvid ja mingid mootorinormid. Kõik ülejäänu olgu vaba,» leidis Marchionne.
Brawni nägemus on pea risti vastupidine – tema meelest tuleb tehnoloogia arengule piir panna. Kulude kahandamise eesmärgil soovib Brawn näha auto osade komponentide standardiseerimist. Marchionne aga mitte.
«Visakem kõik reeglid aknast välja. Laseme kõik vabaks, siis alles näeme, milleks insenerid on võimelised. Vaat see oleks proovikivi!» pakkus Marchionne. «Praeguse seisuga on meil aga varsti kõik autod ühesugused ja erinevad vaid värvi poolest. Kui selline on vormel 1 tulevik, kaob Ferrari siit kolme sekundiga!»
Marchionne arvates on puhas ime, et Ferrari, Mercedes, Renault ja Honda annavad tiimidele ligipääsu oma mootoritehnoloogiale, kui mootoripakett läheks ostjale maksma 15 miljonit eurot. «Mida see Ross Brawn siis 15 miljoni eest saada tahab? Ei saa eeldada, et maksed vähem, aga ükski mootor ei lagune,» pahandas ta.