«Meet the new boss / Same as the old boss» laulis legendaarne rokkbänd The Who. Sama võib öelda ka Hyundai 2018. aasta rallimasina kohta, mis on välimuselt sisuliselt identne mulluse i20 WRC-ga. Autol on küljes veidi rohkem punast, aga sellega kiirel vaatlusel ka välised uuendused piirduvad.
Fotod: Tänaku ja Toyota suurim rivaal tõi masina avalikkuse ette
#WRC 2018 is coming! We have renewed ambitions for the championship with our #Hyundai i20 Coupe WRC. Here are the first exclusive pics of our 2018 challenger, which will be part of the @autosport_show on Thursday. #ASI18 #HyundaiWRC pic.twitter.com/sojMSOsOoP
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) January 10, 2018
Hyundai eesmärk on 2018. aastal võita nii individuaalne kui ka võistkondlik MM-tiitel. «Olime sellele 2017 lähedal, aga puudu jäi nii soorituste kui ka stabiilsuse poolelt. Tahame seda parandada,» sõnas meeskonna juht Michel Nandan.
Šansid selleks on head. Kui mullu pidi Hayden Paddoni ja Dani Sordo kehva vormi tõttu Hyundai vankrit peaasjalikult vedama Thierry Neuville, siis nüüd sekundeerib talle Andreas Mikkelsen. Õigupoolest on norrakas suisa meeskonna esisõitja ja roolib autot numbriga 4, sest Neuville eelistab masinat 5. Kolmanda i20 rooli istuvad Sordo ja Paddon vaheldumisi - avaetapil Monte Carlos stardib hispaanlane.
Mulluse kiiruse tõttu on Hyundai uue hooaja eel soosikurollis, kuid MM-sarja ihkavad võita ka tiitlikaitsja M-Sport, loodetavasti kasvuraskused ületanud Ott Tänaku uus kodutiim Toyota ning mullu sügaval mülkas ära käinud Citroen. «Oleme oma rivaalide suhtes väga austavad. Nende esitused annavad meile ainult indu, et saada etapilt-etapile paremaks. See annab meile MM-tiitlite sihil hoogu,» sõnas Nandan.