Fotod: Tänaku ja Toyota suurim rivaal tõi masina avalikkuse ette

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Thierry Neuville
Thierry Neuville Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

«Meet the new boss / Same as the old boss» laulis legendaarne rokkbänd The Who. Sama võib öelda ka Hyundai 2018. aasta rallimasina kohta, mis on välimuselt sisuliselt identne mulluse i20 WRC-ga. Autol on küljes veidi rohkem punast, aga sellega kiirel vaatlusel ka välised uuendused piirduvad.

Hyundai eesmärk on 2018. aastal võita nii individuaalne kui ka võistkondlik MM-tiitel. «Olime sellele 2017 lähedal, aga puudu jäi nii soorituste kui ka stabiilsuse poolelt. Tahame seda parandada,» sõnas meeskonna juht Michel Nandan.

Šansid selleks on head. Kui mullu pidi Hayden Paddoni ja Dani Sordo kehva vormi tõttu Hyundai vankrit peaasjalikult vedama Thierry Neuville, siis nüüd sekundeerib talle Andreas Mikkelsen. Õigupoolest on norrakas suisa meeskonna esisõitja ja roolib autot numbriga 4, sest Neuville eelistab masinat 5. Kolmanda i20 rooli istuvad Sordo ja Paddon vaheldumisi - avaetapil Monte Carlos stardib hispaanlane.

Mulluse kiiruse tõttu on Hyundai uue hooaja eel soosikurollis, kuid MM-sarja ihkavad võita ka tiitlikaitsja M-Sport, loodetavasti kasvuraskused ületanud Ott Tänaku uus kodutiim Toyota ning mullu sügaval mülkas ära käinud Citroen. «Oleme oma rivaalide suhtes väga austavad. Nende esitused annavad meile ainult indu, et saada etapilt-etapile paremaks. See annab meile MM-tiitlite sihil hoogu,» sõnas Nandan.

Tagasi üles