Rallihooaja alguseni on jäänud vähem kui nädal. Tuleval neljapäeval panevad maailma parimad piloodid Monte Carlo mägiteedel oma võistlusmasinate mootorid põrisema ning selgub, kes jõuab kõige kiiremini Monacosse šampust pritsima.
Tänak tõi Toyotasse uued tuuled
Uue aasta eel võime kindlad olla vaid selles, et kindel pole miski. Möödunud hooaja jõujooned olid järgmised: Hyundail oli kiireim masin, M-Sportil parimad piloodid, kollanokktiim Toyota üllatavalt väle, aga kimpus kasvuhaigustega ning Citroen … Noh, neil läks vaatamata kahele rallivõidule kõik nii metsa, kui sai minna.
Uue aasta eel võib jõuvahekordi ennustada. Hyundai pole võrreldes mullusega kindlasti tagasi andnud. M-Sport säilitas oma kõige väärtuslikuma aarde ehk tiitlikaitsja Sebastien Ogier’ ning nende suurenenud koostöö Fordiga annab loota, et arenduses pole vaatamata väiksemale rahakotile teistest tiimidest maha jäädud. Citroëni puhul kehtib prognoos, et välk kaks korda samasse puusse ei löö. Lisaks on neil jokkerina kaardipakist tõmmata vähemalt kolmel rallil kaasa lööv üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb.