Ametlikult rakendas Ferrari viimati vetoõigust 2015. aastal, hääletades maha otsuse, mille kohaselt oleksid mootoritootjad hakanud mootoreid tarnima madalama hinna eest. Viimase poolaasta jooksul on Ferrari tegevjuht Sergio Marchionne taas mitu korda ähvardanud, et Ferrari lahkub vormel 1 sarjast, kui 2021. aastaks plaanitud reeglimuudatuste puhul nende arvamust arvesse ei võeta. Kuid seesuguseid ähvardusi on Ferrari pildunud varemgi.
Aastatel 1994-2007 Ferrari vormel 1 võistkonda tüürinud Todti sõnul oleks punatiimi kadumine mõistagi sarjale suur löök, kuid ühtlasi andis prantslane mõista, et FIA ei lase endal lõpmatuseni käsi väänata. «Kas ma kardan Mercedese või Ferrari lahkumist? See on nende valik. Kindel on see, et me ei soovi seda. Muidugi on Ferrari ikooni staatuses, nad on ju sarjas selle loomisest peale igal hooajal osalenud. Samas arvan ma, et ka Ferrari jaoks oleks vormel 1 sarjast eemalejäämine väga valus. Tegu on ju ainulaadse brändiga, mille ajaloos on võidusõidu- ja tänavasõiduautod erakordselt tihedalt põimunud,» arutles Todt.
Teisalt, nagu kirjutab portaal f1fanatic.com, näitas Ferrari mitteametlikul moel võimu alles neljapäeval, kui tiimid kogunesid tavapärasele hooajaeelsele strateegiakoosolekule. Sarja mootorispordidirektor Ross Brawn oli sinna kaasa võtnud plaani, mille kohaselt hakkaksid kõik tiimid kasutama lihtsama ehitusega esitiiba. Brawn esitles selle mudelit ka tiimidele, kuid kohtas raevukat vastupanu. Ferrari teatas aga otsesõnu: kui sellist ideed üritatakse läbi suruda, lasevad nemad taas vetoõiguse käiku.