Kajastust toetab:
Etapid: Monte carlo / Rootsi / Mehhiko / Korsika / Argentiina / Portugal / Sardiinia / Soome / Saksamaa / Türgi / Suurbritannia / Hispaania / Austraalia

WRC-tiim sai suurtelt ülemustelt karmi käsu

Citroeni rallimasinad Monte Carlo rallil

FOTO: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Võrreldes F1-sarjaga ringlevad autoralli MMil kordades väiksemad rahasummad. See aga ei tähenda, et seal osalevad autotootjad tahavad raha tuulde lennutada ja käed puusal vaadata, kuidas konkurendid neile pika puuga koha kätte näitavad. Nõnda on Citroëni firma juht Linda Jackson esitanud oma rallitiimile nõudmise – Rootsis tuleb kerkida poodiumile.

Citroëni mullune hooaeg WRC-sarjas läks konkreetselt aia taha. Kris Meeke suutis küll Mehhikos ja Kataloonias teenida esikoha, aga üldiselt oli C3 WRC juhitamatu. Sellega kiiresti sõitmiseks tuli võtta riske ja nõnda lõpetas Meeke oma võistlused peaasjalikult kraavis. Tiimi kolmanda poodiumikoha eest hoolitses ahastuse vähendamiseks värvatud Andreas Mikkelsen, kes lõpetas Saksamaal teisena.

«Meie kaks võitu ja üks poodiumikoht ei ole piisav resultaat. Ma tahan näha meie meeskonda poodiumil igal rallil!» ütles oma ausa arvamuse välja  Citroëni kõige kõrgem juht Jackson. Ja kui ülemus midagi käsib, tuleb see ka saavutada.

Õnneks on märke, et Citroën on tänavu paremas seisus, kui mullu. Monte Carlo rallil sai Meeke neljanda koha ja võitis pühapäevase publikukatse. Lootust, et paremini läheb ka Rootsis, on kuhjaga. «Meie auto on mullusest täiesti erinev. See peaks nüüd lumel paremini töötama,» lubas Rallye Magazinile rallitiimi tehnikajuht Christopher Besse.

Kõige suuremate lootustega vaadatakse  Citroënis aga hooaja kolmanda ralli suunas – Mehhikos naaseb Citroëni rooli üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb, kes teeb plaanide järgi sel hooajal kaasa kokku kolmel rallil.

Tagasi üles