Digirevolutsioon hävitab F1 traditsioonid

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selline peaks välja nägema F1 TV kujundus. Kindlust süsteemi töötamisse ei suurenda, et legendaarseim tiim on ametlikes reklaammaterjalides kirjas kui  «Farrari».
Selline peaks välja nägema F1 TV kujundus. Kindlust süsteemi töötamisse ei suurenda, et legendaarseim tiim on ametlikes reklaammaterjalides kirjas kui «Farrari». Foto: F1.com

Pühapäeva hommikul Austraalia GPks silmad rähmast puhtaks pühkival vormelifännil pole mõtet vana hea harjumuse kohaselt Viasat Sport Balticu telekanalit sisse lülitada. Läbirääkimised F1-sarja näitamiseks jooksid liiva ja aastakümnetepikkune eestikeelsete vormeliülekannete tava katkeb. Süüdi on internet!

85-aastased vanahärrad pole üldiselt kõige digisõbralikumad. Bernie Ecclestone’ilt F1-sarja ära ostnud Liberty Media leidis eest kujundlikult öeldes diskettidel töötava arvutipargi. Traditsiooniliselt olid tele-eetrisse jõudnud ülekanded A&O ning internetis pakuti sinna kõrvale täiendavat ajavõtusüsteemi, viimastel aastatel ka kohatist raadiosidet, aga sellega asi ka piirdus. Jänkidele selline asi ei meeldinud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles