«Uskumatu, et keegi riskeerib sellisel moel enda ja konkurendi turvalisusega,» sekundeeris Toselandile endine Yamaha meeskonna sõitja ja samuti Superbike'idel kaks korda MM-tiitli võitnud Colin Edwards. 15 aastat tagasi Superbike'ide maailmameistriks kroonitud Neil Hodgson nimetas Marquezi käitumist aga otsesõnu ülbitsemiseks.
«Ta oli sel nädalavahetusel teistest peaaegu sekundi võrra kiirem ja mulle näis, et ta ajas seetõttu natuke nina püsti,» lausus Hodgson. «Kas ta ikka suudab end kontrollida, kui tal silme eest mustaks läheb? Minu meelest seekord just nii juhtuski. Jah, ta läks küll pärast Valentino ees vabandama, mis oli ühelt poolt igati õige samm, aga teisalt on kõigil vahetult pärast võistlust adrenaliinitase laes. Seetõttu aetakse niisugused asjad joonde nelja silma all, mitte telekaamerate ees,» rõhutas Hodgson.
Vanad võlad klaarida?
Marquez ja Rossi on varemgi maid jaganud: 2015. aastal pandi küljed kokku sealsamas Argentinas, Marquez kukkus ja Rossi võitis sõidu. Sama aasta Hollandi GP-l Assenis võideldi omavahel pikalt võidu nimel ja viimase ringi viimases kurvis puutusid rattad jälle kokku. Rossi sõitis üle turvaala ja ületas esimesena lõpujoone, Marquez pidi leppima teise kohaga.
Kui need kaks juhtumit loeti veel võidusõiduintsidentideks, siis hooaja lõpus Malaisia GP-l lõid kired lõkkele juba sõidueelsel pressikonverentsil. Rossi süüdistas Marquezi tiimikaaslase Jorge Lorenzo aitamises: Lorenzo oli eelmisel etapil kindlustanud Rossi ees MM-tiitli. Tagatipuks teatas Rossi, et ei usu Marquezi juttu, nagu oleks hispaanlase iidoliks olnud nooruspõlves just Rossi. See ajas omakorda marru Marquezi ja nii möödus pressikonverents vastastikuste teravuste pildumise tähe all.