Maailmameister võrdles uue ja vana generatsiooni WRC autosid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Phil Mills (vasakul) koos Petter Solbergiga.
Phil Mills (vasakul) koos Petter Solbergiga. Foto: AAS, ERLEND/AFP

Korsika rallil Elfyn Evansile kaarti lugenud Phil Mills tõi välja suurima erinevuse eelmise ja praeguse generatsiooni WRC autode vahel.

Mills tõttas M-Spordi rallimeeskonnale Korsika ralliks appi ning luges kaarti Evansile. Varasemalt tegutses ta Petter Solbergi kaardilugejana ning tuli 2003. aastal ka maailmameistriks. Viimati istus ta WRC autos kaheksa aastat tagasi. Korsika rallile tuli ta peale külmalt ehk testikilomeetreid tal selja taga polnud.

Suurim erinevus eelmise ja praeguse generatsiooni autodel on Millsi sõnul see, mis toimub kolmanda ja neljanda käiguga sõites. «Sirgetel sõitsime ka 15 aastat tagasi 180 kilomeetrit tunnis. Ka nõelasilmakurvid olid samad. Suurim erinevus toimub aga poolkiiretes kohtades. Kolmanda ja neljanda käiguga läbitavates kurvides sõideti vanasti kolmveerandgaasiga. Uutes autodes sa ei tõsta nendes kurvides jalga gaasipedaalilt. See on täiesti pöörane,» ütles Mills.

Tagasi üles