Eelseisval nädalavahetusel antakse start FIA F3 Euroopa meistrivõistlustele, kus tänavu osalevad kaks Eesti vormelisõitjat, Ralf Aron ja Jüri Vips.
F3 tipptiimiga taasliitunud Aron: kui suudan võtta endast ja autost maksimumi, siis võitleme tiitli nimel
Aron, kes möödunud aasta lõpus saavutas suurepärase 3. koha F3 maailmakarikavõistlusel Macaus, alustab Pau tänavarajal toimuval avaetapil oma kolmandat hooaega F3 sarjas. Algavaks hooajaks on Ralf Aron tagasi talle juba tuttavas Prema Powerteam võistkonnas, mille koosseisus võistles ta üle-eelmisel aastal.
«2016. aasta lõpus tundus, et Prema pole 2017. aastaks ehk kõige parem tiim ja seetõttu otsustasin Hitechi kasuks, mis ei osutunud õigeks valikuks. Aga selles mõttes oli siiski hea aasta, et õppisin palju auto kohta,» sõnas Aron.
«Prema võistkonnaga hakkasin läbirääkimisi pidama juba eelmise aasta lõpul ja Macau hea tulemus aitas samuti kaasa lepingu sõlmimisele. Mercedese mootoriga tiimidest oli Prema mullu kindlasti parim ja algavaks hooajaks tundub, et Mercedes ja Volkswagen on tänavu võrdsemad. Hooajaeelsete testisõitude põhjal oli seda muidugi raske hinnata, aga nii palju kui koos Volkswageni autodega koos rajal sõitsin, tundusid autod igati tasavägised olema. Eesmärgiks on anda endast parim, ja kui ma suudan võtta endast ja autost maksimumi ning ka tiimiga head tööd teeme, siis me võitleme tiitli nimel.»
Vips alustab oma F3 sarjas oma esimest täishooaega. Võitnud eelmisel aastal Saksamaa F4 meistritiitli, tegi ta esmakordselt F3 sarjaga tutvust eelmise hooaja viimasel etapil, kus sõitis Motopark võistkonna autol. Sama tiimiga otsustas Vips sõlmida lepingu ka oma esimeseks täishooajaks F3 meistrisarjas.
«Kui me hakkasime eelmisel aastal otsima tiimi, siis oleks võimalus olnud lepinguks ka näiteks Carliniga. Aga ma otsisin siiski nö parimat paketti, ja Motoparki autoga saavutas Joel Eriksson mullu teise koha, mis näitas, et auto on väga hea. Lisaks on Motoparkis mul väga hea insener. See saigi otsustavaks, ja pealegi olid ka inimesed juba eelmisest aastast tuttavad. Hooajaeelsed testisõidud kulgesid üldiselt hästi, kuigi võrrelda teistega on testide ajal raske, kuna kõik pole ühel ajal rajal samasuguste rehvidega jne. Viimane test Misano rajal kulges väga hästi ja selle põhjal arvan, et oleme võimelised esiviisikus sõitma. Mingit eesmärki algavaks hooajaks pole ega tahagi tegelikult püstitada - annan endast parima ja vaatan, kuidas kulgema hakkab.»
FIA F3 Euroopa meistrivõistluste kalender sisaldab 10 etappi ja igal etapil sõidetakse kolm võistlussõitu. Hooaeg algab 12.-13.mail Pau tänavarajal ja lõpeb oktoobri keskpaigas etapiga Hockenheim ringrajal.