Kiirtoidukett meelitas fänne tippjalgpalluritest MMil rasestuma (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Burger King Venemaal
Burger King Venemaal Foto: Dzhavakhadze Zurab / ITAR-TASS

Kiirtoidurestorani Burger Kingi Venemaa haru sattus omapärase reklaami tõttu suurde skandaali. Nimelt lubas burgerirestoran neile Venemaa naistele, kes jäävad mõnest jalgpalli MMil osalevast mängijaks rasedaks, kolm miljonit rubla ning eluaegse Burger Kingi kuulsaima burgeri Whopperi varu.

«Neil tüdrukutel on võimalus saada parimad jalgpalligeenid ning aidata generatsiooniks kaasa Venemaa koondise edule!» 

Reklaam jõudis üleval olla paar tundi ning nagu tänapäeva nutimaailmas ikka, levis see erinevate sotsiaalmeediakanalite kaudu ka õiguslasteni. Õige pea kuulutus kadus ning Burger King ka vabandas («Läksime vist veidi üle piiri!»), ent ringleb internetis siiani. 

Burger Kingi Venemaa haru on varemgi imelikke asju teinud. Näiteks esitati sügisel Veneföderaalsele monopolivastasele teenistusele (FAS) kaebus, et Stephen Kingi loomingul põhinevas õudusfilmis «See» («It» nähtav kloun on liialt sarnane nende konkurendi McDonaldsi maskotile ning teeb konkurendile liigset reklaami. 

FAS kinnitas, et teenistus otsustab, kas filmis on reklaame või tootepaigutust, kuid lisas, et segadus klouniga võis tulla Youtube'i McDonaldsi versioonist, kus Stephen Kingi romaani tegelasena lööb kaasa ettevõtte maskott Ronald.

Tagasi üles