«Neil tüdrukutel on võimalus saada parimad jalgpalligeenid ning aidata generatsiooniks kaasa Venemaa koondise edule!»
Reklaam jõudis üleval olla paar tundi ning nagu tänapäeva nutimaailmas ikka, levis see erinevate sotsiaalmeediakanalite kaudu ka õiguslasteni. Õige pea kuulutus kadus ning Burger King ka vabandas («Läksime vist veidi üle piiri!»), ent ringleb internetis siiani.
Burger Kingi Venemaa haru on varemgi imelikke asju teinud. Näiteks esitati sügisel Veneföderaalsele monopolivastasele teenistusele (FAS) kaebus, et Stephen Kingi loomingul põhinevas õudusfilmis «See» («It» nähtav kloun on liialt sarnane nende konkurendi McDonaldsi maskotile ning teeb konkurendile liigset reklaami.
FAS kinnitas, et teenistus otsustab, kas filmis on reklaame või tootepaigutust, kuid lisas, et segadus klouniga võis tulla Youtube'i McDonaldsi versioonist, kus Stephen Kingi romaani tegelasena lööb kaasa ettevõtte maskott Ronald.