Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2018/06/28/7924936t1h489f.jpg)
Iiri odavlennufirma Ryanair otsustas Saksamaad pärast MM-turniirilt väljalangemist veidi oma uue sooduskampaania raames ära kasutada.
Nimelt postitas Ryanair pärast Saksamaa 0:2 kaotust Lõuna-Koreale ning ootamatut väljalangemist MM-finaalturniirilt oma sotsiaalmeediasse pildi, viidates sakslaste väljakukkumisele ning kasutades sõnamängus ära ka peatreener Joachim Löwi nime.
Making an unexpected exit?
— Ryanair (@Ryanair) June 27, 2018
We have Löw fares on https://t.co/LTBSLn5QzB ??#GERKOR #WorldCup #GER pic.twitter.com/PTS4nZKNHR