Odavlennufirma viskas Saksamaa krahhi üle nalja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Saksamaa pettunud fännid
Saksamaa pettunud fännid Foto: JOHN MACDOUGALL / AFP

Iiri odavlennufirma Ryanair otsustas Saksamaad pärast MM-turniirilt väljalangemist veidi oma uue sooduskampaania raames ära kasutada. 

Nimelt postitas Ryanair pärast Saksamaa 0:2 kaotust Lõuna-Koreale ning ootamatut väljalangemist MM-finaalturniirilt oma sotsiaalmeediasse pildi, viidates sakslaste väljakukkumisele ning kasutades sõnamängus ära ka peatreener Joachim Löwi nime. 

Tagasi üles