Iiri odavlennufirma Ryanair otsustas Saksamaad pärast MM-turniirilt väljalangemist veidi oma uue sooduskampaania raames ära kasutada.
Odavlennufirma viskas Saksamaa krahhi üle nalja
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nimelt postitas Ryanair pärast Saksamaa 0:2 kaotust Lõuna-Koreale ning ootamatut väljalangemist MM-finaalturniirilt oma sotsiaalmeediasse pildi, viidates sakslaste väljakukkumisele ning kasutades sõnamängus ära ka peatreener Joachim Löwi nime.
Making an unexpected exit?
— Ryanair (@Ryanair) June 27, 2018
We have Löw fares on https://t.co/LTBSLn5QzB ??#GERKOR #WorldCup #GER pic.twitter.com/PTS4nZKNHR