/nginx/o/2011/06/05/613748t1h0412.jpg)
Eesti jalgpallikoondis peab oma ajaloos teisipäeval teistkordselt mängu Fääri saartel. Kuigi kaks meeskonda lähevad vastamisi kuuendat korda, siis on sel korral tegemist alles teise kohtumisega, kui mängitakse saareriigis.
Eesti jalgpallikoondis peab oma ajaloos teisipäeval teistkordselt mängu Fääri saartel. Kuigi kaks meeskonda lähevad vastamisi kuuendat korda, siis on sel korral tegemist alles teise kohtumisega, kui mängitakse saareriigis.
Juba lennureis Fääri saartele on omamoodi kogemus. Esiteks on Vagari lennujaama maandumisrada vaid 1250 meetrit pikk ja lisaks sellele asub see mägede vahel. Võrduseks võib tuua, et Tallinnas asuva Lennart Meri nimelise lennujaama maandumisrada on 3070 meetrit pikk. Seetõttu pidid ka Estonian Airi piloodid enne lennureisi läbima vastava koolituse, et kõik tõrgeteta sujuks.
Loomulikult kõik just nii läkski, kuigi enne maandusmist hoiatati, et võrreldes tavapärasega võib see olla karmim. Tegelikkuses toimus kõik väga sujuvalt.
Samas oli üks asi siiski tavalisest erinev. Tihti just ei näe, et kõik lennuki pardal istuvad inimesed vaatavad enne maandumist ainiti aknast välja, et vaadata seda, mida loodusel pakkuda on.
Kindlasti oli tegemist huvitava kogemusega ka nendele Eesti koondise liikmetele, kes käisid Fääri saartel ka 1999. aastal. Nimelt reisiti toona saareriiki õhuriistaga, millel oli vaid lennuki tagaosas üks aken.