Täna Otepääl startiva Rally Estonia üheks maiuspalaks on karussellsüsteemis läbitav teine ja kolmas kiiruskatse. Autod kihutavad niigi mägisel Otepää vanal rollerirajal, kuid lisaks on korraldajad ehitanud ühe trampliini kõrgemaks.
Urmo Aava: trampliin sai vist liiga kõrge
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ralli peakorraldaja Urmo Aava sõnul tasub pealtvaatajatel vaatemängu saamiseks just sellesse kohta koguneda.
«Õhulennud peaksid tulema vägevad, pärast trampliini on kohe järsk langus – rallimeestel võib tekkida tunne, et maapind kaob korraga alt ära,» kirjeldas ta. «Võimalik, et ehitasime trampliini kümmekond sentimeetrit kõrgema kui vaja. Liiga suure hooga tulevad masinad võivad lennata languse põhja välja.»
Eesti noorema põlvkonna tipprallimeeste hulka kuuluv Karl Kruuda nentis, et hüpe tuleb tõesti raju ja just seal tahaks ta kaugele lennata.
«60 meetri märk on seal maas… Aga tegelikult sõltub seal kõik sellest, kui kiire sõiduga hüppesse minna,» rääkis ta.