Renault’ sarja valitseja tahaks Korjust enda ridadesse

Oliver Lomp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kevin Korjus (paremal).
Kevin Korjus (paremal). Foto: Vormel Renault 3.5

Lõppenud Vormel Renault 3.5 sarja hooajal konkurentidest mäekõrguselt üle olnud Carlini tiim tahaks uuel hooajal sõitjana näha meeskonnas eestlast Kevin Korjust.



Korjus ise on sel nädalal meedias öelnud, et 90-protsendilise tõenäosusega jätkab ta Tech1s, kuid vormeliässa mänedžeri Raivo Tamme sõnul pole asi veel nii kindel. Nimelt on eestlasest endiselt huvitatud eelmise hooaja valitseja Carlin, kelle piloodid Robert Wickens ja Jean Eric Vergne näppasid individuaalarvestuses kaksikvõidu ning tõid konstruktorite arvestuses tiimile ülivõimsa esikoha.

Võrdluseks: Carlin kogus 473, teisel positsioonil lõpetanud Fortec Motorsports 203 ja viies olnud Tech1 132 punkti. Järgmisel hooajal, kui sõidetakse uue, senisest võimsama vormeliga, sooviks Carlin tiimis näha Korjust.

«Carlin ootab Kevinit ja meie tahaks Carlinisse saada,» kinnitas Tamm, kelle sõnul seisab takistusena tee peal vaid Korjuse enda hõlma alla võtnud noorte sõitjate eest hoolitsev firma Gravity Sport Management. «Miks nad näeksid parema meelega Kevinit Tech1s, pole täpselt aru saanud ja seda köögipoolt ma ei tea, kuid läbirääkimised käivad.»

Tech1 hooaja teine pool oli tänavu vaevaline ja kui Tamm kartis, et lisaks masinale võis kehvades tulemustes süüdi olla Korjus ise, siis Barcelonas peetud ühistestil, kus osales ka tänavune GP3 sarja võitja ning Willamsi vormel-1 meeskonna sõitja Valtteri Bottas, sai asi selgemaks.

«Tech1 vormeliga sõitnud Bottas sõitis Keviniga sisuliselt samasid aegu, kuid näiteks Arthur Pic (lõppenud hooajal Korjuse meeskonnakaaslane Tech1s – toim), kes Kevinile terve hooaja kindlalt kaotas, oli teise masinaga (P1 Motorsport) kui uuestisündinud,» märkis Tamm.

Samas lisas Tamm, et ka tiimidel ei ole aastad vennad ning sajaprotsendiliselt poleks garanteeritud, et meeskonna vahetamine õige otsus oleks.

«Kes teab, võib-olla tulenes hooaja lõpus ärakukkumine sellest, et kuna niigi oli teada, et uuest aastast sõidetakse teise masinaga, siis ei pööratud vormeli hooldusele enam nii suurt tähelepanu. Tech1 on endiselt tipptiim,» mõtiskles Tamm.  

Andekas kardisõitja Martin Rump aga istub uuest hooajast samuti vormeli rooli. 15-aastase eestlase värbas Koiranen Bros’i tiim sõitmaks Renault 2.0 NECil.

«Testimine läks väga hästi, Kataloonias oli ta näiteks viies,» kommenteeris Martin Rumpi isa Mehis Rump. «Parema ülevaate saab aga novembri alguses Inglismaal, kus toimub kohalik vormel 2.0 sarja korraldatav võistlus.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles