«Mul oli suurepärane start. Ma arvan, et ajastasin seda hästi. Kui olin liider, siis tundsin kergendust,» rääkis Vettel, kes möödus Hamiltonist juba esimesel ringil pikal Kemmeli sirgel. «Tegin kõik, mis suutsin. Ta möödus minust nii, nagu mind polnudki seal sirgel,» kommenteeris britt Hamilton otsustavat möödasõitu.
Edasine oli Vetteli jaoks vaid vormistamise küsimus ja sellega sai Ferrari piloot ideaalselt hakkama, sest Hamilton ei suutnud kordagi sakslase esikohta tõsiselt ohustada. Isegi Mercedese boksistrateegia ei toonud edu, sest Ferraril oli alati vastus varnast võtta. Ruudulist lippu nägi Vettel enam kui kümme sekundit varem.
Sarja üldarvestuses kahanes Hamiltoni edu Vetteli ees 17 punkti peale. Mõlemad sõitjad jahivad karjääri viiendat maailmameistritiitlit.
Hülkenberg tegi Grosjeani. 44-ringiline võidusõit algas aga totaalse kaosega, mille põhjustas Renault’ sakslasest sõitja Nico Hülkenberg. Kuninglikus vormelisarjas kaheksandat hooaega kihutav Hülkenberg sõitis pärast punaste tulede kustumist suurel kiirusel Fernando Alonsole tagant otsa, kelle McLaren omakorda Charles Leclerci Sauberi esimeses kurvis maha võttis. Leclerc pääses terve nahaga tänu turvapuuri olemasolule. Kõik kolm meest jäid terveks, kuid olid sunnitud võidusõidu pooleli jätma. Lisaks sekkus toimuvasse turvaauto.
Paljudel vormelisõpradel tekkis seda avariid nähes kindlasti déjà-vu-tunne, sest kuus aastat tagasi sai Spa-Francorchampsi rajal samasuguse tembuga hakkama prantslane Romain Grosjean. Teda karistati hiljem võistluskeeluga.
Alonso vihjas, et sarja korraldajad peaksid seegi kord võistluskeelu peale mõtlema. «Taas suur eksimus pidurdamisel. Minul on keeruline mõista: kuidas saab pidurdusmaa hindamisel nii palju eksida? Grosjean saabus kurvi kiirusega, millega on võimatu kurvi läbida,» sõnas Alonso vihaselt.