Ametlik: eksmaailmameister naaseb autoralli MM-sarja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Petter Solberg ja Sebastien Loeb olid omal ajal kõvad konkurendid. Solberg unistab meeskonna juhtimisest, kuid Loeb kihutab siiani WRC sarjas.
Petter Solberg ja Sebastien Loeb olid omal ajal kõvad konkurendid. Solberg unistab meeskonna juhtimisest, kuid Loeb kihutab siiani WRC sarjas. Foto: @world/Red Bull Content Pool

Rallimaailma avalik saladus sai lõpuks kinnituse: praegu rallikrossis tegusid tegev 43-aastane Petter Solberg naaseb Hispaania rallil oma trumpala juurde, kui aitab Volkswagenil teha nende Polo GTI R5 masina debüüti.

Tegu on Volkswageni ühe ja ainsa korraga, kui WRC2 klassis võistlemiseks sobilik Polo R5 tuuakse MM-rallil starti tehasemeeskonnana. Tiimi plaan on edaspidi pakkuda rallimasinaid klientidele ostuks või rendiks, oma kulu ja kirjadega ei kavatseta MM-sarjas osaleda.

Solberg osales viimati MM-rallil 2012. aastal ja seda sealsamas Kataloonias. Vahepealsel ajal on ta kaks korda tulnud maailmameistriks rallikrossis.

«Võimalus teha WRC-sarjas Volkswageniga tagasitulek on unikaalne ja ma võtsin pakkumise hea meelega vastu,» vahendab sarja koduleht norralase sõnu. «Kui ma autot jaanuaris Rootsis roolida sain, ei tahtnud ma lõpetada. Kõik töötas Polo GTI R5 juures algusest saati.»

Et Citroeni meeskonna ridades võistleb Hispaania etapil ka üheksakordne WRC-tšempion Sebastien Loeb, tähendab see, et ühel etapil on korraga stardis kolm kõige värskemat ralli maailmameistrit. Solbergi meistritiitel pärineb aastast 2003, Loebi domineerimisele on järgnenud Sebastien Ogier’ viieaastane ülemvõim. Viimati oli kolm maailmameistrit korraga stardijoonel 2010 Soome rallil, kui Solbergi ja Loebi kõrval tuli koduetapiks korraks erust välja legendaarne Juha Kankkunen.

Teise Volkswageni roolis on Kataloonias endine M-Sporti tehasepiloot Eric Camilli.

Tagasi üles