Iga mõtlev inimene panustaks praegu, et F1 maailmameistriks kroonitakse tänavu Lewis Hamilton ja Mercedes. Kuus etappi enne hooaja lõppu on nende edu Sebastian Vetteli ja Ferrari ees vastavalt 40 ja 37 punkti ning ees ootavad rajad kipuvad pigem sobima esimestele. Seda on mõistnud ka Ferrari ja seetõttu võetakse senisest rohkem riske.
Ferrari taktika MM-tiitli jahis: kõik või mitte midagi!
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pirelli avalikustas täna meeskondade rehvivalikud Jaapani GPks ja Ferrari on läinud ülimalt agressiivse taktika peale. Nii Vettel kui ka Kimi Räikkönen saavad Suzuka ringrajal kasutada 10 komplekti punast Supersoft segu, kaks komplekti kollast pehmet segu ja vaid ühe kohustusliku komplekti keskmise kõvadusega rehve.
Kui suure avantüüriga tegu on, näitab Mercedese valik – hõbenoolte rehvivalikud on 7-4-2. Isegi Williamsid lepivad kõigest üheksa ülipehme rehviga. Kui rada kulutab oodatust vähegi rohkem rehvi, on Ferrarid kohe plindris.
Here are the #Fit4F1 shoes destined for the Japanese Grand Prix in Suzuka!
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 25, 2018
More on: https://t.co/uPnJ1YqUcm #JapaneseGP pic.twitter.com/wCSRcTDzEC
Sel nädalavahetusel ootab F1-sarjas ees Venemaa GP Sotšis.