Ferrari taktika MM-tiitli jahis: kõik või mitte midagi!

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastian Vettel saab punast värvi rehvidega Suzukas väga palju kilomeetreid mõõta. Kas sellest piisab Mercedeste edestamiseks?
Sebastian Vettel saab punast värvi rehvidega Suzukas väga palju kilomeetreid mõõta. Kas sellest piisab Mercedeste edestamiseks? Foto: XPB Images/Press Association Images/ScanPix

Iga mõtlev inimene panustaks praegu, et F1 maailmameistriks kroonitakse tänavu Lewis Hamilton ja Mercedes. Kuus etappi enne hooaja lõppu on nende edu Sebastian Vetteli ja Ferrari ees vastavalt 40 ja 37 punkti ning ees ootavad rajad kipuvad pigem sobima esimestele. Seda on mõistnud ka Ferrari ja seetõttu võetakse senisest rohkem riske.

Pirelli avalikustas täna meeskondade rehvivalikud Jaapani GPks ja Ferrari on läinud ülimalt agressiivse taktika peale. Nii Vettel kui ka Kimi Räikkönen saavad Suzuka ringrajal kasutada 10 komplekti punast Supersoft segu, kaks komplekti kollast pehmet segu ja vaid ühe kohustusliku komplekti keskmise kõvadusega rehve.

Kui suure avantüüriga tegu on, näitab Mercedese valik – hõbenoolte rehvivalikud on 7-4-2. Isegi Williamsid lepivad kõigest üheksa ülipehme rehviga. Kui rada kulutab oodatust vähegi rohkem rehvi, on Ferrarid kohe plindris.

Sel nädalavahetusel ootab F1-sarjas ees Venemaa GP Sotšis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles