Saada vihje

Ogier' eriline leping võimaldas prantslasel testida Citroeni juba keset hooaega?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Viiekordne autoralli maailmameister, prantslane Sebastien Ogier.
Viiekordne autoralli maailmameister, prantslane Sebastien Ogier. Foto: Markku Ulander / AFP / Scanpix

Sebastien Ogier on uuest hooajast asumas autoralli MM-sarjas sõitma Citroeni võistkonnas. Viiekordne maailmameister on üllatavalt enesekindel Citroeni võimekuses, mis on viinud paljud spetsialistid kahtlusteni, et Ogier on saanud salaja prantsuse meeskonna autot testida. 

«Citroen on võimeline näitama head kiirust. Varasemalt on Citroeniga head kiirust näidanud nii Craig Breen, Kris Meeke kui ka Mads Ostberg on suutnud Citroeniga näidata suurepärast kiirust, nii et kindlasti on Ogier'l sellega oma võimalus,» rääkis ralliguru Colin Clark oma viimases podcastis. 

«Ka Ogier ise lausus enne lepingu sõlmimist, et masin on vägagi võimekas. Üks minu kolleegidest on sellest ka kirjutanud – Ogier on suure tõenäosusega saanud Citroeni testida, mis on juba iseenesest hämmastav, kuna üldjuhul on meeskonna sõitjatel keelatud teiste MM-sarja meeskondade autosid proovida,» rääkis Clark.

«Tavalise lepingu järgi ei tohi sõitjad enne teistesse autodesse istuda, kui leping on lõppenud, Ogier'l on hetkel aga kehtiv leping M-Spordiga. Kindel on see, et Ogier ei ole tavaline sõitja jasuure tõenäosusega on ta sõlminud M-Spordiga erilise lepingu,» pakkus Clark olukorrale selgitust.

«See on vägagi tõenäoline, et kui ta M-Spordiga kokkuleppele jõudis, oli lepingus sees klausel, mille põhjal oli tal lubatud testida teiste tootjate võistlusmasinaid. Me nägime teda ju sõitmas ka DTM-i sarjas Mercedesega,» seletas Clark.

«See on vägagi võimalik, et Ogier sai võimaluse testida Citroeni ja sealt saadud informatsiooni kaudu näeb ta Citroeni kui autot, millega on võimalik saada lihtsamalt vastu nii Hyundaidele kui ka Toyotadele,» pakkus Clark välja oma versiooni olukorrast.

Tagasi üles