Karl Martin Volveril pole sel nädalavahetusel toimuval Saksamaa rallimeistrivõistluste viimasel etapil võimalik enam juunioride arvestuse meistritiitlit püüda. Kiire tasub aga siiski olla, sest nõnda võidakse näpsata tiiltivõitja eest kõige väärtuslikum preemia – koht ERC ehk EM-sarjas Opeli tehasetiimis.
Eesti rallilootus tahab tiitlivõitja tehasetiimi ukse taha jätta
Volver koos kaardilugeja Marten Madissooga võitnud seitsmest seni kavas olnud Saksa MV etapist Opel Adam Cupi ehk juunioride arvestuse kahel korral. Üldarvestuses piisab sellest 185 punktiga kolmandast kohaks – Hollandlane Gregoire Munster on nelja, rootslane Elias Lundberg püüdmatult 71 punkti kaugusel. Viimane etapp sõidetakse Baierimaal.
«Kui on hea tunne, mõnus fiiling ja kõik klapib, siis tuleb ka sõit hästi välja ja teine koht on püütav. Aga kui kõik ei lähe plaani järgi, sõidan ilusti kindla peale lõpuni ja võtame selle kolmanda koha ära,» selgitab 19-aastane Volver oma strateegiat reedel algavaks ralliks.
Kuigi tiitel on eestlasele püüdmatus kauguses, loodetakse kotti pista veelgi magusam maius – järgmiseks aastaks koht Opeli ERC-sarja juuniortiimis. Volveri sõnul on jutte selle kohta olnud: «Eelmisel etapil jäime juba silma, kui sõitsime paaril katsel välja üldarvestuses viienda-kuuenda aja (seda väikese ja aeglase esirattaveolise masinaga – toim). Mõned Opel Motorsporti mehed käisid seal meiega rääkimas ja olid väga huvitatud. Eks see ole ka sellel rallil peaeesmärk – näidata häid katseaegu ja endid heast küljest. See suurendab meie võimalust nende tiimi saada.»
Mida sakslased otsustavad, peaks olema kindel juba nädala lõpuks. «Kas nad võtavad oma tiimi tiitlivõitja või korraldavad veel mingi testipäeva, kus valivad siis selle sõitja, kellega järgmisel aastal ERC-sarjas sõita?» ei oska Volver praegu ennustada sedagi, kas EM-sarjas on Opeli ridades saadaval üks või rohkem kohti.
Igatahes on Volver Baieri asfaldil hästi esinemisele sajaprotsendiliselt keskendunud. Seetõttu jäi vahele ka koduse autospordiaasta üks tippsündmusi, Saaremaa ralli. «Eks natukene ikka tilkus süda verd ja oleks tahtnud sõita. Tegime selle otsuse ühest küljest finantsilistel põhjustel, aga teiseks ei olnud mõtet enne võistlust kruusapõhja alla teha,» selgitas Saksamaal asfaldil sõitma harjunud rallimees..