Tulevast hooajast liitub F3 EM-sari GP3-ga ja ilmavalgust näeb tuttuus F1-sõsarsari, kus hakatakse võistlema MM-tiitlile. Ajakirja Autosport andmetel ootab Jüri Vipsi seal ees ART Grand Prix meeskonna esindamine, sest tema senist võistkonda Motopark sarja vastu ei võetud.
Vipsi vana meeskond sai ninanipsu, väidetav uus kenasti nimekirjas
Kuigi F3 EM-sarja taset peeti kõvemaks GP3 omast, on MMil osalevaid tiime valides eelistatud varasemalt vormelitsirkusega kaasas käinud meeskondi. GP3 annab uude sarja kokku kuus tiimi ehk kutse said kõik, kes seal viimasel aastal kaasa lõid. F3st tuleb üle kolm meeskonda, sealjuures Ralf Aroni senine tööandja Prema. Täiesti uue tiimina liitub sarjaga HWA, mis on sisuliselt Mercedese vormelimeeskonna kasvulavaks.
Uue F3-sarja juhi Bruno Micheli sõnul esitati neile liitumiseks palju väärt avaldusi ja 10 meeskonna välja valimine oli keerukas protsess. Ometi on keeruline mõista, kuidas sai välja jääda Motopark, mis oli F3 EMil tänavu teine tiim ja andis pilootide esinelikusse kaks sõitjat – Vipsi kõrval ka Dan Ticktumi.
«Ma ütleksin, et Prema järel oleme me F3 teine meeskond ja ma ei tea, mis põhjusel said teised meie ees osalema – selgitusi ei antud,» kritiseeris tiimiboss Timo Rumpfkeil otsust. «Seda on raske jälgida – tegelikult on seda võimatu mõista. Me oleme osalenud F3s juba 10 aastat ja olnud selle lahutamatuks osaks. Et meid ei kutsutud osalema on kummaline otsus.»
Eestlastest peaks uues sarjas võistlemas nägema vähemalt VIpsi – Autosport väidab, et mees pääseb Red Bulli juuniorprogrammi ja selle toel GP3-sarja suveräänselt valitsenud ART Grand Prix tiimi.
F3 MMi meeskonnad ja nende varasem peamine võistlussari
- ART Grand Prix – GP3
- Campos Racing – GP3
- Carlin – F3
- Charouz Racing System – F2 ja F4
- Hitech Grand Prix – F3
- HWA - uustulnuk
- Jenzer Motorsport – GP3
- MP Motorsport – GP3
- Prema Racing – F3
- Trident – GP3