Charlie Whiting: ma ei mõista, miks Ferrari Mercedese uuenduse kohta protesti ei esitanud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mecedese uuenduslik lahendus.
Mecedese uuenduslik lahendus. Foto: XPB / XPB Images/Press Association Images

Mercedese poolt kasutatud vastuolulised tagarataste rummud tekitavad endiselt küsimusi ning nüüd on ka Vormel 1 sarja võidusõidudirektor Charlie Whiting kinnitanud, et teemat uuritakse.

Mercedese meeskond tutvustas uue disainiga rataste rummu juba varasemalt, kuid ei julgenud sellega USA etapil startida, kartes Ferrari protesti. Nüüd Mehhiko GP-l oldi nendega stardis, kuid FIA andis teada, et sellel etapil on need legaalsed, edaspidi uuritakse neid lähemalt.

Väidetavalt usub Ferrari meeskond, et tegu on kindlasti ebaseadusliku täiendusega, aga nad ei ole veel kindlad, kuidas see töötab. «Nad ei mõista mida Mercedes täpselt teinud on. See on esimene probleem. Vaatamata sellele on neil õigus alati protest esitada,» rääkis Whiting Racefans'ile.

«Ma ei mõista, miks Ferrari tegelikult protesti ei esitanud. Vaatamata antud loale, oleks olnud põhjust need lähemalt üle vaadata. Samas võib veel Brasiilias segadus tekkida, kuna Ferrari võib seal protesti esitada, sest järgnevaks etapiks pole Mercedes FIA-lt luba saanud,» seletas Whiting.

Brasiilia Vormel 1 sarja etapp leiab aset järgmisel nädalavahetusel, 9-11 novembrini. 

Tagasi üles