Daniel Ricciardo karjäär Red Bulli meeskonnas on saamas ülimalt valulist lõppu – kahe esikoha kõrval on mees katkestanud tänavu kaheksal F1-etapil ja probleemid kummitavad ka Brasiilia GP eel, kuna turbovahetuse tõttu kaotab ta stardirivis viis kohta.
Ricciardo järjekordse karistuse põhjustas liigagar rajajulgestaja
Eesootava karistuse põhjus peitub Mehhiko GP-l katkestamises – või täpsemalt sellele järgnenud olukorras, kui rajajulgestaja masinasse portsu tulekustutusvahtu lasi.
«Ilmselgelt tegid julgestajad oma tööd ja nad nägid veidi suitsu tõusmas,» vahendab Autosport Red Bulli tiimijuhi Christian Horneri kommentaari. «Nad nägid leeke välja tulemas, nii et siin ei saa tegelikult julgestajat süüdistada – ta kustutab tuld.
Aga siit ta toppis hunniku tulekustutusvahtu väljalasketorust sisse ja see tahenes turbo sees, millega oligi kõik. Turbo oli rikutud.»
Tegelikult oli Ricciardo masinal kasutamiseks veel üks turbo, millega poleks kaasnenud karistust, aga too pärines masinalt, millega austraallane jäi raja äärde USA GP-l. Mootoritarnija Renault hoiatusel, et varuosa parim-enne on möödas, otsustas Red Bull selle kasutamisest loobuda ja anda Ricciardole kasutada uue turbo – parem kaotada stardis paar kohta kui jääda üheksandat korda raja äärde.
Tulevast hooajast liitub Ricciardo Renault tehasemeeskonnaga. Red Bull hakkab kasutama aga Honda mootoreid.