Tiitel leevendas jaapanlaste iidoliks kerkinud Tänaku valusat pettumust (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ott Tänaku aasta viimane ralli lõppes küll nukral toonil, kuid eestlane võib hooaja kokkuvõttes pea püsti hoida.
Ott Tänaku aasta viimane ralli lõppes küll nukral toonil, kuid eestlane võib hooaja kokkuvõttes pea püsti hoida. Foto: Toyota GAZOO Racing

Kolm järjestikust, ülimalt magusat võitu. Lootus. Ning siis kolm järjestikust, täiesti ootamatut katkestamist. Neist viimane kõige magusamal hetkel, mil aasta lõpuni on jäänud viimane katse. Ometi tuli Ott Tänakule ja Martin Järveojale juba esimesel aastal Toyota roolis tiitel ning Jaapanis kantakse eestlast kätel.

Niigi dramaatilise hooaja viimane, Austraalia ralli algas eestlastele põnevalt: avapäeval sõideti vastu aeda ning veetakistust läbides kaotati autonina, kuid sellest hoolimata näidati kiiret sõitu ning sisuliselt «palja» autoga võideti publikukatse.

Laupäeva hommikul tekkis Toyota Yarisel käigukastiprobleem, mille tõttu pidid eestlased auto kinnisest parklast hooldusalasse lükkama. Mure lahendatud, põrgati päeva avakatsel kokku hirvedega. Ent siis läks Tänak oma teed. Ja tõestas jälle, et on tänavu rakett, mees teiselt planeedilt – ta jäigi sel hooajal ainsaks meheks, kes suutnud kiiruskatseid (tänavu tervelt 70!) võita igal 13 rallil. Meeles mõlkus nii individuaalne kui ka võistkondlik MM-tiitel. Seda enam, et konkurendid pakkusid võimalust: Thierry Neuville lõhkus rehvi, Sebastien Ogier maadles rajapuhastamisest tingitud probleemidega.

Tagasi üles