Simple Session jõudis poole miljardi inimeseni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Simple Session 2018 BMX finaal.
Simple Session 2018 BMX finaal. Foto: Sander Ilvest

Ekstreemspordisündmus Simple Session 2018 jõudis läbi telepildi ja veebiavaruste üle maailma 500 000 000 inimeseni, selgus korraldajate tellitud uuringust.

Aasta esimesed kolm kuud väldanud uuringu jooksul jälgis Meltwateri firma sotsiaal- ja traditsioonilises meedias toimunut. Sotsiaalmeedias mainiti selle aja jooksul Simple Sessionit 4664 korral – seda peaasjalikult Instagramis (45% postitustest). Kokku kajastasid võistlust 36 erineva riigi väljaanded, kus üllitati 284 artiklit. Lisaks jõudsid võistlused täismahus NBC Sportsi, Extreme Sportsi ja Eurospordi eetrisse ja lõiguti näidati seda ka ESPNi, Fox Sportsi ja MTV kanalitel.

Simple Sessioni korraldaja Risto Kalmre sõnul aitasid peaasjalikult võistlust maailma viia 160 sportlast, kel on tuhandeid või isegi miljoneid jälgijaid. «Sotsiaalmeedia on olnud Simple Sessioni kommunikatsioonis kesksel kohal juba aastaid – alates ürituse iga-aastasest korraldamisest kuni uute kanalite ja väljaannete kasutamiseni, et levitada teavet õigete inimesteni. Instagramist ja YouTube’ist on selgelt saanud meie sihtgrupi kõige tähtsamad meediakanalid,» sõnas Kalmre.

Simple Session ’19 toimub 2. ja 3. veebruaril Saku Suurhallis. Võistlema oodatakse 160 sportlast 35 riigist.

Tagasi üles