Mercedese F1 meeskonna pealik Toto Wolff avaldas, miks oli Mercedese meeskond Belgia GP-l Spa ringrajal ootamatult aeglane.
Mercedese meeskonna pealik avaldas põhjuse, miks nende masinad Belgia GP-l ootamatult aeglased olid
Hooaja algus oli kulgenud Mercedese ja Ferrari vahel küllaltki võrdselt, kuid mõneti tundus, et Ferrari masinad on veidi võimekamad kui Mercedesed. Belgias toimunud etapil olid Mercedesed pärast jõuallika uuendust ootamatult aeglased, kuid sealt edasi nopiti järjepanu võite mis lõppes Lewis Hamiltoni jaoks MM-tiitliga ja meeskonna jaoks tootjate arvestuse MM-tiitliga.
«Me tegime keset hooaega masina juures uuenduse. Arendasime jõuallikat aga tegelikult oli olukord selline, et Spas kasutades me ei olnud päris kindlad, kuidas see toimima hakkab. See oli alles projekt, mis pidi aimu andma, kuidas energiat parimal viisil ära kasutada,» rääkis Wolff Autospordile.
«Me ehmatasime alguses Spas kõvasti ära, sest Ferraril oli stardikiirendus kõvasti parem. Lisaks ei olnud meie kiirus raja kõige olulisemas (La Source'i) kurvis Ferrariga võrreldav. Sealt on vaja aga välja saada võimalikult suure kiirusega, sest sa tuled raja pikimale sirgele,» seletas Wolff.
«Pärast seda saime aga asjad veidi paremini toimima ning hakkasime mõistma, kuidas asjad käivad. Monzas olime juba konkurentsis ning see, et meie võitsime, oli Ferrari jaoks karm tagasilöök. Kui Vettel poleks kokkupõrget teinud, oleks ta kindlasti ise võidu nimel sõitnud,» arvas Wolff.
«Singapuri minnes olime asjad nii jooksma saanud, nagu me seda ise soovisime. Olime kõige kiiremad ja sealt saadud hea enesetundega läksime ja tegime oma ära ka Sochis ja Suzuka ringrajal. Pärast seda olimegi piisavalt kindla vahe sisse saanud,» lausus Wolff.
«Möödunud hooajal võidetud MM-tiitlid oli meie jaoks tõeliselt tähtsad. Varem saavutatud tulemused on tulnud lihtsamalt, sel aastal pidime üle saama madalseisust ning võitlema Ferrariga. See võit pakkus palju rohkem rahulolu,» lausus Wolff lõpetuseks.