:format(webp)/nginx/o/2018/12/25/11677161t1h0ffb.jpg)
Kui kõik läheb plaanipäraselt, näeb 2020. aastal WRC kalendris taas legendaarset Safari rallit. MM-sarja ainsa Aafrika etapi võõrustajaks on Keenia, kus autoralli kohalike meistrivõistluste olukord on kehvemast kehvem.
Kohalik Daily Nation võtab aasta lõpuks kokku Keenia autoralli MV seisu ja maalitav pilt on trööstitu. Meistrivõistluste peasponsor, Keenia Kommertspank lõpetas 15-aastat kestnud toetamise ja lükkas sellega ümber terve portsu teisi dominokive. Sponsori puudumisel tuli ralli registreerimistasusid tõsta enam kui kolmekordseks, 50 000 šillingu ehk 430 euroni, mis omakorda kahandas märkimisväärselt osalejate arvu. Kui varasemalt osales võistlustel 50-70 ekipaaži, siis tänavu nägi artikli väitel vaid üks ralli kaheksast rohkem kui 20 kohalikku osalejat.
Veebileht eWRC näitab küll veidi ilusamaid numbreid - Safari Rallil, mis oli MM-etapi peaproovi peaprooviks, startis kokku 35 ekipaaži. Uhke pole see arv siiski ühestki otsast, sest näiteks Eesti meistrivõistluste kõige kehvema osalusega etapp, Lätis toimunud Sarma ralli, meelitas starti 59 ekipaaži. Keenias on aga rahvast 20 korda rohkem, kui Eestis ja Lätis kokku.
Mitmed võistlused tuli Aafrikas ka tulvavete poolt ära uhutud teede tõttu edasi lükata.
2019. aasta Safari ralli, mis on ametlikult WRC-kandidaatralliks, peetakse juulis ühe osana kaheksaetapilistest Aafrika meistrivõistlustest. MM-sarja korraldajate ja FIA poolt on olemas kinnitus, et kui kõik läheb kenasti, on Safari rallil koht MM-kalendris aastast 2020 taas olemas.