Üheksakordne autoralli maailmameister Sebastien Loeb osaleb homme algaval Monte Carlo MM-rallil uue masinaga, kui tema käsutuses on Hyundai WRC-masin. Kokku sõidab ta tänavusel aastal kuuel etapil, millest üks leiab aset Lõuna-Prantsusmaal.
PM Monte Carlos. Loebil napib uue masinaga testikilomeetreid
Mullu neljal etapil osalenud ning Hispaanias Kataloonia rallil koguni võidutsenud 44-aastane prantslane liitus tänavuseks hooajaks Hyundaiga pärast Peugeot’ tehasetiimi otsust, mille järgi nad tuleval hooajal enam rallikrossi sarjas kaas ei tee. «Kui ma kuulsin, et Peugeot lahkub MM-sarjast, siis ma mõtlesin, et kuna võitsin Hispaanias ja tegin mullu kaasa neljal rallil, siis sain Hyundailt pakkumise osaleda kuuel rallil. See sobis väga hästi minu soovidega,» rääkis Loeb.
Seejuures pole teada, millistel rallidel peale Monte Carlo ja Korsika Loeb tänavu autoralli MM-sarjas kaasa teeb. «Kõik rallid on valikus, aga lõplikke plaane pole veel paika pannud,» tunnistas ta.
Uues Hyundai WRC-masinas tunneb ta ennast hästi. Eelmisel nädalal lõppenud Dakari kõrberalli on võrreldes eesootava Monte Carlo ralliga kindlasti väga teistsugune. Aga autospordimaailma ühe raskeima katsumuse ehk Dakari ralli tänavu kolmanda kohaga lõpetanud Loeb ei tunne ennast sõitmisest väsinuna, vaid pigem ajavööndivahetusest. «Mul polnud vahepeal isegi aega ühte päeva puhata, aga pole midagi,» ütles ta.
«Ma tean, et saabusin siia keerulises olukorras, kuna olen täiesti uue masinaga sõitmas ning mul on seljataga vaid 320 km testikilomeetreid. Montes pole eesmärk olla kõige kiirem, vaid püsida eelkõige teel, seega saab olema keeruline ralli,» tõdes Loeb.
Uues meeskonnas belglase Thierry Neuville’i, hispaanlase Dani Sordo ning norralase Andreas Mikkelseniga tunneb vanameister ennast hästi. «Meeskonnas on hea õhkkond, kõik on motiveeritud ning teavad, mida nad peavad tegema,» sõnas ta.
Keda aga peab prantslane Monte Carlos oma peamisteks konkurentideks? «Minu konkurendid saavad sel rallil olema loodetavasti kiired sõitjad,» naljatles ta esmalt, kuid lisas siis tõsinedes, et kõrges mängus on kindlasti tavapärased tegijad, nagu samuti meeskonda vahetanud Sebastien Ogier (Citroën), Neuville ja Ott Tänak (Toyota).