Tänak võitis kaks esimest kiiruskatset libedates tingimustes, kuid valis siis samade katsete teiseks läbimiseks üllatuslikult ainsana naelteta lamellrehvid. Läks õnneks, sest juurde tulid veel kaks katsevõitu ja Toyota liider survestab nüüd tiimikaaslast Latvala ja suurmeister Loebi.
«Selles osas tänud minu eessõitjatele, Martinile (Kangur – toim), kes seda rehvivalikut soovitasid, et me vähemalt prooviks midagi teistest erinevalt teha,» kiitis Tänak sõpra ja tema kõrval istuvat Kuldar Sikku. «Lõpuks polnud see väga suur risk, võib-olla võinuks ainult libedatel kohtadel veidi rohkem aega kaotada.»
Õnneks leidis Tänak tundmatutel rehvidel kohe hea tunde ja enesekindluse. Oma jälje naelteta rehvidel sõitmine tema kasutatud stiilile mõistagi jättis. «(Lumel ja jääl oli) libe, tuli olla veidi ettevaatlikum, aga katsete algul ja lõpus, eriti puhtal asfaldil oli veidi mugavam sõita. Nii ja naa, aga natukene tuleb õppida. Kogu aeg ei saagi piiri peal sõita, sest tingimused muutuvad pidevalt.»
Homme on Monte Carlos kavas veel neli kiiruskatset, aga kilometraaž on märgatavalt lühem. Lisaks lahkutakse täna mägedest, mis tähendab, et ilm peaks olema kergemini prognoositav. See muudab Tänaku sihi, jahtida kolmandat kohta, parajalt keeruliseks: «Heades tingimustes on raske seda vahet tagasi sõita, aga vaatame, mis võimalik on.»