Liberty Media omanduses on F1-sarja käsi käimas näiliselt kenasti. Pettunud ameeriklased soovivat siiski oma osalust kuninglikus vormelisarjas vähendada või see sootuks maha müüa, väidab spordi äripoolt kajastav blogi John Wall Street.
F1-sari on juba jälle müügis?
Liberty Media võttis F1-sarja vedamise Bernie Ecclestone’ilt üle 2017 hooaja alguses ja maksis selle võimaluse eest seitse miljardit eurot. Möödunud hooaegadega on palju rohkem pööratud tähelepanu sotsiaalmeedias ja digimaailmas toimuvale ning tehtud tiimidega koostööd 2021. aastast kehtima hakkavate uute reeglite osas. Kõik nagu toimiks.
Aga ameeriklased ajavad taha kasumeid ning neid pole uuendustest loodetud mahus saadud. Uuringud näitavad, et vaid 14 protsenti F1-sarja jälgijaist on nooremad kui 25 eluaastat. See ei ole digimuutumisse panustanud Liberty jaoks kaugeltki piisav arv nagu ka see, et veebiülekannete pealt teeniti mullu vaid 0,06 protsenti kogusissetulekust.
Tagatippu sai Liberty Media hiljuti suure hoobi oma kodumaal ehk Ameerikas, kui kukkusid läbi plaanid pidada F1 GP Miami tänavatel.
Kõik see kokku tähendab, et ameeriklased olevat juba otsimas endale partnerid, kes tahaksid saada F1 väikeosanikuks või sootuks kogu sarja üle võtta. Viimasele on üks peakandidaat: Ecclestone, kes saaks F1 enda tiiva alla tagasi tuua palju odavamalt, kui ta selle loetud aastad tagasi müüs, ning ka palju paremas seisus.