Eesti autoralliekspert: Toyotal on kõik hästi, aga Latvala eesmärk on muutunud väga keeruliseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Jari-Matti Latvala.
Jari-Matti Latvala. Foto: LEHTIKUVA / REUTERS

Eesti autoralliekspert Margus Kiiver rääkis saates «Piloot» pikemalt autoralli MM-sarjas valitsevast olukorrast enne MM-sarja kolmandat etappi Mehhikos.

Kiiver analüüsis lähemalt iga meeskonna siseelu ning erinevate sõitjate olukorrast MM-sarjas pärast kahe ralli sõitmist. MM-tiitlit Kiiver veel kellegile kaela riputada ei soovinud, kuid siiski mainis ta ära mõned nüansid, mida esimesed etapid näidanud on.

«Thierry Neuville on taas täis tahtmist püüda taas tiitleid. Ühe ohverdusena heideti Hyundais üle parda senine tiimijuht Michel Nandan. Uus meeskonna juht Andrea Adamo paistab olevat vähe teistsuguse lähenemisega, kui Nandan. Jõulisem, oleks vast kõige õigem iseloomustus,» rääkis Kiiver saates. Seda on näha ka Hyundai otsustest, sest Andreas Mikkelseni asemel stardib märtsi lõpus Korsikal hoopis Sebastien Loeb.

Toyota koha pealt oli Kiiver positiivselt meelestatud: «Toyota meeskonnas on hetkel kõik hästi. Tänak-Järveoja juhivad MM-sarja, Kris Meeke on neljas ning Jari-Matti Latvala üheksas. Latvala hooaja algus on olnud keerulisem. Hooaja alguses endale taas MM-tiitli eesmärgiks seadnud soomlaste jaoks on see nüüd väga keeruliseks osutunud ja praegu paistab seis olevat ikkagi selline, et Tänak-Järveoja jahivad individuaalset tiitlit ja teised aitavad tuua koju meeskondlikku tiitlit.»

Kuula, mida rääkis Kiiver lähemalt nii Hyundaist, Toyotast kui ka M-Spordist ja Citroenist siit.

Tagasi üles