Uus punktireegel vormel 1 sarjas soosib kihutamist
Keda pakkuda tänavuseks mustaks hobuseks?

F1 tiimide tutvustus. Vajuta peale, et näha suuremat pilti.

FOTO: GRAPHIC NEWS

Heidame viimase pilgu kümnele F1 tiimile, kelle autod peagi omavahel mõõtu võtma hakkavad. Hindame uute reeglite mõju, kordame üle debütandid ning hulljulgete roolikeerajate palgad.

Lugu kuulatav Minu Meedia tellijatele

Vormelite kuningliku sarja hooajaeelsed testimised ning muudatused reeglites lubavad loota, et nädalavahetusel Austraalias algav uus hooaeg tuleb tõeliselt põnev. Spetsialistide hinnangul peaksid uued reeglid autode esi- ja tagatiiva kohta andma paremad võimalused ees sõitva auto tuules püsida ning ka mööda sõita. Lisaks nõuavad F1 reeglid nüüdsest, et meeskonnad peavad ise ehitama ainult autokered ja aerodünaamilised pinnad, kõik muu võib mujalt sisse osta. Nii jääb tehnikutele rohkem aega detailidele keskendumiseks.

Nagu arvata võis, nägid tiimid just aerodünaamikaga enim vaeva, ning kui rahakott vähegi kannatas, pingutati viimase hetkeni, 

Tagasi üles