23-aastasel Norra murdmaasuusatajal Therese Johaugil läheb sponsorite seas sama hästi kui suusarajal, hiljuti sai ta endale järjekordse toetaja, koos uue sponsorlepinguga sai temast Oslo eksklusiivkaubamaja Eger Karl Johani reklaamnägu.
Pildid: Norra suusakaunitarist sai Oslo eksklusiivkaubamaja reklaamnägu
Kaubamaja omanik on kinnisvarafirma Søylen Eiendom ning neist saigi Johaugi uus sponsor, vahendab Dagbladet.
«Therese pole mitte ainult Skandinaavia suusataja, vaid rahvusvaheline modell. Meie jaoks on tähtis, et meie reklaamnäoks on modellivälimusega inimene, kuna me esindame ju eksklusiivseid kaubamärke,» kommenteeris Carl Erik Krefting.
Kui Johaugile koostööpakkumine tehti, ei pidanud ta just kaua mõtlema. «Pidin endale kinnitama, et see pole nali. Kasvasin üles vaatega laudale, seega on minu jaoks väga lõbus milleski sellises osaleda,» tunnistas Johaug.
Johaug on kaubamaja reklaamnägu järgneval kolmel aastal. «Poseerin nende enda ajakirjale ja esindan neid natuke rahvusvaheliselt, aga minu peamine eesmärk on siiski suusarajal häid tulemusi saavutada,» kinnitas Johaug. «Aga, nagu paljudele tüdrukutele, meeldib ka mulle ilusti riidesse panna, lasta professionaalidel end meikida ning seejärel piltidel hea välja näha.»