Korsika MM-rallil teevad selle hooaja teise stardi JWRC sõitjad. Roland Poom hoiab kolmanda kiiruskatse järel kuuendat ja Ken Torn 11. kohta.
PM Korsikal. Poom naudib Korsika rallit: väga lahe on sõita!
Poom kaotab rootslasest liidrile Tom Kristenssonile minuti ja 47,2 sekundiga. Kuid ralli ei alanud tema jaoks hästi, sest suur osa kaotusest tuli juba esimesel kiiruskatsel.
«Esimese kiiruskatse poole peal purunes meil rehv, ilmselt samas kohas, kus ka paljud teised rehve lõhkusid. Kiire osa peal oli äkki kaljunukk kuidagi rohkem väljas, kivi kui sellist seal polnud. Kaotasime sellega üle minuti natuke. Teine katse oli parem ja seal ka kohe kuues aeg,» olid Poomi muljed pärast hommikusi katseid.
Heatujuline ja jutukas rallisõitja jätkas: «Eks need on esimesed asfaldikatsed, mis ma sõita saanud olen, praegu on tempo selline, et omal on mugav sõita. Pigem on probleem sellega, et legend kõigub, pole usaldust. Veidi saime täiustada seda nüüd. Esimesed ringid võtamegi turvaliselt, et legend paremaks saada. Esimest korda sõites ei tea, kus kurvid erineda võivad veidi üksteisest,» rääkis Poom debüüdist asfaldirallil.
Korsika ralli on Poomi jaoks aga väga kõva väljakutse. «Kirjutamise ajal tundus keerulisem, aga oleme ära harjunud. Samas reede on sellel rallil ilmselt lihtsaim päev. Väga lahe on sõita! Kui tunne hea on, siis tõstame ka kiirust, aga eesmärki otseselt ei ole. Üritame ehk järgmiseks aastaks veidi legendi arendada selle valguses,» rääkis Poom.
Torn arusaadavatel põhjustel pärast kolme katset aga nii jutukas polnud. Tema ralli sai juba eilsel testikatsel tagasilöögi, kui ta tegi avarii ja teenis mootorivahetuse tõttu viieminutilise karistuse. Hetkel kaotab ta liidrile ligi kuue minutiga.
«Tänu tublidele M-Sporti mehaanikutele saime auto korda ja võimaluse startida,» lausus Torn, kes endale eelseisvateks kiiruskatseteks kindlaid eesmärke pole seadnud. «Kuna eile saime mootorivahetusega viis minutit karistust, siis teeme oma asja ja soovime ralli lõpetada võimalikult suure kogemustepagasiga.»