Ralliekspert vastab: milline oleks võimalik lahendus Toyota veljeprobleemile? (5)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Möödunud nädalavahetusel peetud autoralli MM-sarja neljanda etapi Korsika asfaldiralli laupäevase võistluspäeva 11. kiiruskatsel (14,45 km) purunes liidrikohal kihutanud Ott Tänaku Toyota Yaris WRC-masinal parempoolne eesmine rehv, misjärel tuli ette võtta rehvivahetus. Sellest tulenevalt kaotas ta koos kaardilugeja Martin Järveojaga esimestele ligi 2 minutit ning langes seitsmendale kohale.

Ehkki ralli lõpetati kuuendal kohal, siis rehvipurunemine tabas ka Tänaku meeskonnakaaslasi Kris Meeke'i ja Jari-Matti Latvalat, kes said lõpuks kirja vastavalt üheksanda ja kümnenda koha.

Nii oli täna iganädalane saade «Spordiministeerium» autoralli MM-sarja järgsel esmaspäeval eetris erisaatega, kus keskenduti lõppenud etapile. Mõistagi oli fookuses küsimus: mida peab Toyota ette võtma, et juba mullu palju pahandust tekitanud veljed ei puruneks?

Stuudios andis küsimusele vastuse rallispetsialist Rauno Paltser. «Üks lahendus on proovida uut veljetootjat ja üldse lasta need veljed ümber teha. Samas, kui mõtleme Saksamaa rallile, siis seal on neid lõikamiskohti betoonteedel päris palju. Seal on see sama velg kestnud. Ott on Saksamaal Toyotaga võitnud ja ei olnud seda probleemi. On huvitav, et Korsikal see rehv nii kerge lõikamise koha peal katki läks,» rääkis ta.

Tagasi üles