Möödunud nädalavahetusel peetud autoralli MM-sarja neljanda etapi Korsika asfaldiralli laupäevase võistluspäeva 11. kiiruskatsel (14,45 km) purunes liidrikohal kihutanud Ott Tänaku Toyota Yaris WRC-masinal parempoolne eesmine rehv, misjärel tuli ette võtta rehvivahetus. Sellest tulenevalt kaotas ta koos kaardilugeja Martin Järveojaga esimestele ligi 2 minutit ning langes seitsmendale kohale.
Ralliekspert vastab: milline oleks võimalik lahendus Toyota veljeprobleemile? (5)
Ehkki ralli lõpetati kuuendal kohal, siis rehvipurunemine tabas ka Tänaku meeskonnakaaslasi Kris Meeke'i ja Jari-Matti Latvalat, kes said lõpuks kirja vastavalt üheksanda ja kümnenda koha.
Nii oli täna iganädalane saade «Spordiministeerium» autoralli MM-sarja järgsel esmaspäeval eetris erisaatega, kus keskenduti lõppenud etapile. Mõistagi oli fookuses küsimus: mida peab Toyota ette võtma, et juba mullu palju pahandust tekitanud veljed ei puruneks?
Stuudios andis küsimusele vastuse rallispetsialist Rauno Paltser. «Üks lahendus on proovida uut veljetootjat ja üldse lasta need veljed ümber teha. Samas, kui mõtleme Saksamaa rallile, siis seal on neid lõikamiskohti betoonteedel päris palju. Seal on see sama velg kestnud. Ott on Saksamaal Toyotaga võitnud ja ei olnud seda probleemi. On huvitav, et Korsikal see rehv nii kerge lõikamise koha peal katki läks,» rääkis ta.