Saada vihje

PM Sardiinias. Tänakul tuleb juubelirallil ropult vaeva näha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eelmisel aastal kukkus Ott Tänak Sardiinia rallil kõrgest mängust juba avapäeval, kui suurelt hüppelt maandudes purunes tema auto radiaator.
Eelmisel aastal kukkus Ott Tänak Sardiinia rallil kõrgest mängust juba avapäeval, kui suurelt hüppelt maandudes purunes tema auto radiaator. Foto: ANDREAS SOLARO/AFP

Sardiinia ralli on Ott Tänaku karjääris kujunenud tähendusrikkaks. 2012. aastal tuli ta Vahemeres paikneval saarel esimest korda Kuldar Sikuga poodiumile, viis aastat hiljem teenis Martin Järveojaga esimese rallivõidu. Täna saab ta kirja aga oma karjääri 100. MM-ralli.

«99 ralli jooksul on päris palju nähtud ja tehtud – kirju karjäär!» ütles Tänak ning meenutas seejärel kõige eredamat mälestust. «Võidud on alati kõige eredamalt meeles. On, mida meenutada. Esimene võit võiks olla kõige olulisem,» pidas ta silmas 2017. aasta Sardiinia rallit.

Saareralli korraldajad on veendumusel, et kui miski toimib, pole vaja seda muuta. Nii on viimasel kolmel aastal kiiruskatsed olnud laias laastus samad ning on seda tänavugi. Kusjuures, ralli marsruudi on kokku pannud Miki Biasioni kõrval kahekordseks maailmameistriks (1988, 1999) tulnud Tiziano Siviero.

Kuigi legendi koostamine võinuks eelnevat arvesse võttes olla lihtsam kui viimasel kahel MM-etapil Tšiilis ja Portugalis, meenutas Tänak ajakirjanikele vana tõde

Tagasi üles