NEZ Endurance Cupi teisele etapile Soomes läks Flash Racingu tiim kindla sihiga võita. Kuna Mikk Maaten ning Artūrs ja Vilnis Batraks olid avaetappi Riias kindlalt juhtinud, ent auto süttimise tõttu katkestanud, tuli tiitlivõimaluste säilitamiseks Botniaringil kindlasti võita.
Kvalifikatsioon peeti märjal rajal, kuid Mikk saavutas Lamborghini Huracán LP 620-2 Super Trofeo roolis siiski parima aja. Selge oli aga see, et libe asfalt ei võimaldanud Lamborghini kõiki võimalusi ära kasutada ning vahe avaetapi võitnud põhikonkurendi, #71 Porschega oli oodatust väiksem.
Ka võidusõit algas niiskel rajal. Maaten istus Lamborghini roolis esimesel sõidutunnil ja saavutas #71 Porsche ees ligi minutilise edu, kuid tänu turvaauto sekkumisele ja kiirematele boksipeatustele kerkis #71 Porsche kolmanda sõidutunni lõpuks esikohale. Seejärel võttis Maaten taas #69 Lamborghini üle, tõusis uuesti liidriks ja käristas oma vahetuse lõpuks edu minuti ja 17 sekundi pikkuseks. Kuid taas aitasid turvaauto ja kiiremad boksipeatused #71 Porschel vahe tasa teha.
Nüüd muutis Flash Racing taktikat ja pani viimaseks vahetuseks taas Miku #69 Lamborghini rooli. #71 Porsche oli sel hetkel liider umbes kümnesekundilise eduga, kuid Mikk tegi kaotuse kiiresti tasa ja haaras pärast mõneringilist passimist uuesti liidrikoha. Seejärel hakkas vahe kiiresti kasvama, kuni 11 minutit enne finisilipu langemist Lamborghini mootor efektse suitsupilve ja leekide saatel üles ütles.
Mikk Maaten: «Ütlesin pärast sõitu, et minu jaoks ei ole tulemus kindlasti väga hea, aga kogu sarja jaoks on väga hea. Ega siin midagi teha ei olnud – mootor väsis ära, klapp kukkus silindrisse. Ma ei tea, kas sellel oli mingit seost, aga üks solenoid tõrkus juba minu teisest vahetusest alates. Mootor ei arendanud täisvõimsust, meil oli oma 50 kilovatti puudu.