Sõidu võit tõstis nad küll liidriteks, aga keegi ei osanud oodata, mida toob kolmas 70 km pikkune võistlussõit. Kolmel esimesel võistkonnal olid punktid peaaegu võrdsed.
Viimase võistlussõidu 70 kilomeetrisest rajast olid esimesed 50 km puhas navigeerimine siledama veega saarte vahel ja siis lõpuks kolm ringi tormisel merel, mis Arandi ja Wibergi paadile ideaalselt sobisid. Seal tegi Arand kõik saarte vahel kaotatud aja tasa ja koos finiši lipuga võitsid nad rahvusvahelise veemotoföderatsiooni UIM uhiuue kaatrite Offshore 3J klassi esmakordselt välja antava maailmameistritiitli.
«Terve teekond selle tiitlini on uskumatu. Rootsi jõudes oli plaan lihtsalt kaasa sõita ja proovida. Suur tänu Wiberg Racingule ja Andreas Wibergile, kes andsid meile võimaluse sõita ja seadistasid meile paadi. Suur tänu Mathilda Wibergile kes oli terve võidusõidu maailma parim kaaspiloot ja tänud isale, ilma kelleta ma ei oleks sinna võistlusele tõenäoliselt üldse sattunud,» kiitis Arand peale võistlust kogu meeskonda, kes olid abiks olnud.
Võistluste üks kohtunikke Mikael Lundblad oli peale võistlust väga imestanud, et MM-i esikolmikus lõpetasid kõik noored sportlased ja kogenud ning aastaid erinevaid offshore klasse sõitnud vanemad sportlased jäeti kõik tagaplaanile. Arandi kohta oskas ta anda ainult kiidusõnu «Tulla sõitma ringrajapaatidelt kaatrite offshore klassi ja tunniajase treeninguga saavutada selline tase on ikka väga professionaalne.»
Offshore kaatrite 3J klassi maailmameistriteks tulid Stefan Arand ja Mathilda Wiberg, hõbemedal läks Hilmer Wibergile ja William Sjöströmile Rootsist ja pronksile tulid Benjamin Vuorihovi ja Filemon Sundberg Soomest.