Ferrari usub, et tehnilistel radadel nagu Ungari Hungaroring on nad ebasoodsas seisus, kuna nende maksimaalne aerodünaamiline survejõud pole piisav, et konkureerida Mercedestega.
Ferrari seletab Ungari GP «kannatamise» tagamaid
Sebastian Vettel ning Charles Leclerc lõpetasid Ungari GP vastavalt kolmandal ja neljandal kohal, vahendab Autosport.
Küll aga olid Ferrari sõitjad üle minuti tagapool esimese koha saanud Lewis Hamiltonist ning 40 sekundit tagapool teisena lõpetanud Max Verstappenist.
Ferrari hooaja alguse otsus mitte nii palju rõhuda aerodünaamilisele efektviisusele, jätab nende auto haavatavaks radadel, kus on suur osatähtsus maksimaalses survejõul.
Tiimipealiku Mattia Binotto sõnul polnud Hamiltoniga vahe nii märkimisväärne, kui see kui palju erines Ferrari sõit Ungaris ning nädal varem toimunud Saksamaa GP-l.
«Mida me peaksime proovima selgitada on see, et miks polnud see nädal Ferrari kiireim auto rajal,» rääkis Binotto.
«Meie auto on vägagi rajast sõltuv. Kui me sõidame rajal, kus on vaja maksimaalset survejõudu, siis me paratamatult kannatame.»
«Sõidu ajal kannatame me rohkem, kui kvalifikatsiooni ajal, kuna ühe kvalifikatsiooniringi ajal saavad rehvid kompenseerida survejõu puudumist, kuid pika sõidu ajal toimub rehvide üle kuumenemine, mille tõttu libisetakse rohkem.»