/nginx/o/2019/08/25/12499632t1h62a6.jpg)
Saksamaa ralli kolmandat aastat järjest võitnud Ott Tänak ja Martin Järveoja (Toyota) kasvatasid konkurentide ees edu piisavalt suureks, et ühe ralliga neid enam kinni ei püüa.
Saksamaa ralli kolmandat aastat järjest võitnud Ott Tänak ja Martin Järveoja (Toyota) kasvatasid konkurentide ees edu piisavalt suureks, et ühe ralliga neid enam kinni ei püüa.
Täpselt nii nagu eeldada võis, sai Saksamaa rallil otsustavaks ränkraske laupäevane võistluspäev, millele Tänak ja Thierry Neuville (Hyundai) läksid vastu kõigest 2,6-sekundilise vahega. Päeva esimese osa läbisid mehed sekund sekundis, kuid seejärel ootas ees pikk pärastlõuna tankodroomil.
Tagantjärele võib öelda, et enne rallit palju räägitud sõjaväetsoonis pandigi jõujooned lõplikult paika. Neuville’ile sai saatuslikuks 41 kilomeetri pikkuse kiiruskatse esimene, Sébastien Ogier’le (Citroën) teine läbimine – mõlema mehe autol purunes rehv.
«Thierry oli meist laupäeval kogu aeg natukene kiirem. Üritasin tema võidusõiduga mitte kaasa minna. Tahtsin vigu vältida – see oli kogu päeva ainukene trikk,» vaatas eestlane laupäevale tagasi.