Saada vihje

Viidas tuli Saksamaal teiseks ja säilitas tiitlilootuse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Eesti võidusõitja Tristan Viidas lõpetas  VLN sarja 8. etapi oma klassi teisel kohal ja säilitas tiitlilootuse.

Viidas võitis ülekaalukalt vihmasel rajal sõidetud kvalifikatsiooni, kui edastas parima ringiajaga teist kohta ligi kolme sekundiga.

4-tunnine võistlussõit ise kujunes aga äärmiselt sündmusterohkeks. Esimene start peatati pärast veerandit ringi punase lipuga «külakuhja» tõttu, kus paraku sai löögi ka Viidase meeskonna auto. Õnneks võimaldas kordusstart käia autot boksis parandamas, kuid täiesti korda autot siiski ei saadud.

«Pärast kõva lööki auto keresse tegid mehaanikud suurepärast tööd, muutes tagasilla sõidukõlblikuks kõigest 15. minutiga, mistõttu saime auto kordusstardiks rajale tagasi. Siiski olid auto jooksud paigast ära ning ka tagumine rattalaager sai löögist viga. Seetõttu pidime olema sõidus väga ettevaatlikud ja mitte ülekoormama auto paremat külge,» kommenteeris Viidas sündmuste kulgu.

Nelja tunni vältel vahetati pidevalt esikolmikus kohti ning Viidas alustas oma viimast vahetust kolmandalt kohalt. «Nii mina kui ka eesolev BMW M4 GT4 tulime viis ringi enne finišilippu boksi tankima, nii et sain talle kohe ka sappa. Möödumisele kulus mul tervelt kaks ringi, sest BMW oli meist lihtsalt sirgel ja kiirendustel üle,» kirjeldas võidusõitja.

 Teiseks tõusmisega polnud draama siiski lõppenud, sest sõit kestis rekordilised 27 ringi, millega polnud Black Falconi meeskond arvestanud. «Sain kohe viimase ringi alguses karmi käsu hoida võimalikult palju kütust kokku, mis polnud seljataga hiiliva konkurendiga võideldes sugugi lihtne ülesanne. Viimases sektoris vilkusid mul armatuuril juba kõiksugu tuled ning mootoril hakkasid tekkima tühjad kohad. Õnneks sain ma siiski omal jõul üle joone ning preemiaks saime väga väärtuslikud punktid tiitliarvestuses,» lausus Viidas kergendusega. Sõidu võitsid BMW M4 autoga sõitnud Michael Schrey ja Marc Ehret.

Meistrivõistluste arvestust juhtivad Sorg Rennsport meeskonnas sõitvad Erik Johansson ja Eiko Eichenberg.

«Viimases sõidus kehtib põhimõte kes ees, see mees. Seega on ülioluline kahe nädala pärast lõpetada lihtsalt Johanssoni/Eichenbergi duost eespool ja Saksa meistrivõistluste tiitel ongi meie,» võttis eestlane hetkeseisu kokku.

Tagasi üles