Citroën tegi Kataloonia ralliks aerodünaamilised muudatused

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Esapekka Lappi
Esapekka Lappi Foto: GEOFF CADDICK / AFP

Citroën on jäänud tänavu hätta asfaldirallidel ning selleks, et Sebastien Ogieri tiitlilootused elus hoida, tuleb auto kallal kõvasti vaeva näha. 

Citroëni meeskond sai autoga teha neli testipäeva, millest kaks sõitis Sebastien Ogier, ühe Esapekka Lappi ja viimasena Eric Camilli, kes tegi kruusatesti. Tehniline direktor Olivier Maroselli kinnitas, et päevad möödusid edukalt, kuid täpset vastust edasiminekutest ta ei andnud. «Ainus, mida öelda saan, et näeme palehigis vaeva auto kallal,» rääkis Maroselli. 

Meeskonna liider Ogier nõudis, et tehtaks senikaua tööd, kuni kõik vead, mis seni asfaldirallidel juhtunud, saaks parandatud. Maroselli on veendunud, et varasemad alajuhitavuse mured saavad Katalooniaks lahendatud. «Peamiselt teeme tööd ja arendame diferentsiaali. Saime testimisel palju uut teada ja proovime need ka ellu viia,» lausus Maroselli.

«Teeme kõik selleks, et olla Kataloonias konkurentsivõimelised ja hoida Ogieri tiitlilootus elus,» lõpetas Maroselli. 

Tagasi üles