26-kordne Hispaania jalgpallimeister FC Barcelona otsib oma kodustaadionile Camp Nou'le nimesponsorit. Kogu teenitud tulu plaanitakse annetada koroonaviirusega võitlemiseks.
Barcelona jalgpallimeeskond astus koroonaviirusega võitlemiseks ajaloolise sammu
1957. aastal avatud Camp Nou pole kunagi varem ühtegi sponsornime kandnud. Nüüd andis Barcelona jalgpalliklubi staadioni nimeõigused sihtasutusele Barca Foundation, mis püüab leida vutipühamule nimesponsori järgmiseks hooajaks.
Saadud tuluga plaanitakse rahastada teadusprojekte ning ülemaailmset võitlus koroonaviiruse vastu. «FC Barcelona ja Barca Foundation peavad praeguses humanitaarkriisis vajalikuks kasutada kõiki oma vahendeid võitlemaks koroonaviiruse pandeemia ja selle tagajärgedega,» teatas klubi avalduses.
Hispaania on üks neljast riigist maailmas, kus on koroonaviirusesse surnud üle 20 000 inimese.
Barcelonal on varem olnud tuntud enda konservatiivse sponsorpoliitika poolest. Kuni 2006. aastani polnud klubil üldse särgisponsorit. Seejärel tekkis Hispaania jalgpallihiiu rüüle Unicefi logo, keda hoopis ise toetati. 2010. aastal murdis Kataloonia klubi aga traditsiooni ja sõlmis rahaka särgilepingu Qatar Foundationiga.