2013. aastal investeeris Bryant BodyArmorisse viis miljonit USA dollarit ning sai selle eest vastu 10 protsenti firmast. Praegu on osalus väärt umbes 200 miljonit dollarit ehk veidi üle 181 miljoni euro.
BodyArmori äritegevus kogub üha rohkem tuure ning tänavu loodetakse jaemüügist tulu teenida suisa miljard dollarit ehk ligemale 908 miljonit eurot. Tegemist on populaarsuselt kolmanda spordijoogiga USAs ning suur osa firmast kuulub Coca-Colale, kes soovib vastu saada igirivaali Pepsi ülitugevale kaubamärgile Gatorade, millel on USAs spordijookide sektoris hinnanguliselt 75-protsendiline turuosa.
Muide, Bryant polnud BodyArmorile vaid investor. Ta oli firma juhatuses ning tal olid turundustegevustes vabad käed. Näiteks kirjutas ja lavastas ameeriklane ettevõtte esimese telereklaami.
Firma üks loojaid Mike Repole ütles Foxile, et Bryanti mõjutusi on BodyArmoril igal pool. «Bränd poleks praegu sellises positsioonis, kui Kobe pole sellesse uskunud,» lisas ta.