Jaak Jõgi sõnul võitsid jahid, kes valisid rada läbida mere, mitte maa poolt, sest seal oli tuul püsivam. „Ootasime tuult küll pikalt, kuid kui Aegna taga purjetama saime hakata, jagus tuult enam-vähem püsivalt viie kuni seitsme sõlme ümber. Kui algul vaatasime, et Olympic sai allatuule otsal maa poolt parema kiiruse, siis meie hoidsime mere poole, kust andiski värskemat tuult, mis hakkas paremini vedama. Finishi poole suundudes oli ka vastutuule otsal sama seis, sest mere pool oli tuul püsiv. Ilm ja olud soosisid meie jahitüüpi, kuid tegime ise ka õiged valikud ja otsused, mis andis ka loodetud tulemuse.“
B klassis võttis kindla etapivõidu Aivar Tuulbergi meeskond jahiga Katariina II (Arcona 340). Pea kuue minutiga korrigeeritud ajas edestati teise tulemuse välja sõitnud Sugarit (Italia 9.98), millel kapteniks Marjaliisa Umb. „Sõitsime lihtsalt oma sõitu nö „vana rasva pealt“ ja seda koos oma põhimeeskonnaga. Suurema osa etapist sõitsime konkurentidega enam-vähem koos, kuid vastutuule otsal finishi poole krüssates libisesime kõigil eest.“ Kolmanda tulemuse välja sõitnud My-Car’i meeskond (X-35 mod), millel kapteniks Harles Liiv, kaotas teisele kohale kahe ja poole minutiga. Korrigeeritud ajas alla nelja tunni tulemuse sõitsid veel välja Matilda 4 (J-112 E), kapten Mati Sepp ja Credit24 Sailing (Salona 38 ibc), kapten Eero Pank.
Eilse avameresõidu tulemus korrutatakse koefitsiendiga 1,2 ja ei ole koondtulemustes mahaarvatav, andes kõige suuremat kaalu regati tulemustes.
Täna, laupäeval, on plaanis purjetada neli lühirajasõitu vastutuule-allatuule rajal.
Regatti Baltic Offshore Week (BOW), mille raames selguvad Eesti ja Soome avamerepurjetamise ORC klassi meistrid, on enam-vähem vaheldumisi aastatel peetud Soome lahe põhja- ja lõunakaldal juba alates aastast 2008. Tänavust regatti korraldab Kalevi Jahtklubi koostöös Soome Avamerepurjetamise Assotsiatsiooni ja Eesti Jahtklubide Liiduga.