Rolandi jaoks saab see olema tema karjääri seitsmendaks MM-stardiks ja tema senise karjääri kõige olulisemaks, sest sõidetakse ju ikkagi Eesti rallisõitjate ja ka Rolandi lemmik teedel.
Kui juuli alguses sõidetud Viru rallil pidi Roland kiiresti kohanema enda jaoks uue võistlusautoga, milleks oli Hyundai i20 R5, siis Rally Estonial on Rakverest pärit rallisõitja istumas taas enda jaoks uude autosse, milleks sel korra Red Grey meeskonna poolt ette valmistatud Ford Fiesta R5 MkII.
«Auto osas tuli otsus viimasel hetkel meeskonna poolt. Põhjus on lihtsalt logistika küsimuses, miks me ei stardi Rally Estonoal Hyundai R5 autoga. Kindlasti on ka Ford tänaseks oma uue auto probleemidest jagu saanud ning võiks olla hea,» kommenteeris Poom autovahetuse tagamaid.
Kui eelnevad 23 rallit on Roland Poomi poolt juhitud auto kaardilugeja kohal istunud Ken Järveoja, siis Rally Estonial istub Poomi kõrval kogenud Erik Lepikson.
«Oleme viimasel ajal pidanud igal rallil millegi uuega kohanema, kas siis uue auto või uue ralliga. Selles mõttes ei ole midagi uut, et taaskord meie projektis on uus lüli. Ma tean, et Erik on suurte kogemustega, seega muretsemiseks põhjust pole. Eks veidi harjumist on ikka vaja,» jätkas Poom.
Erik Lepikson on karjääri jooksul startinud kokku 56 rallil, millest 7 korral MM-rallidel. 2011.aastal osales ta koos Egon Kauriga MM-sarjas WRC Akadeemia arvestuses. Viimati istus Lepikson võistlustingimustes kaardilugeja kohal 2016.aasta Sarma rallil.