Näib et Rally Estonia tõestas end rallimaailmale ning üritus meeldis FIA-le, promootorile, sõitjatele ning pealtvaatajatele. Kas sinu arvates võiks võidukihutamine toimuda 2021. aastal? Mis võib sinu arvates saada peamiseks takituseks?
Seda otsustavad juba suuremad tegijad ja eks aeg näitab, mis uus aasta toob. Praegu on piisavalt segased ajad ning seetõttu on kõik võimalik.
Maailm liigub asfalteerumise suunas, mis paistis väga ilmekalt silma ka Rally Estonial, kus mitmeid kruusateid täitsid asfaldilõigud. Kui suur probleem on sõita kruusarehviga asfaldil, kuidas see mõjutab? Mida peab arvestama ning kas asfaldteed võivad seada ohtu ka Rally Estonia tuleviku?
Kruusarehv ei ole kindlasti kõige optimaalsem asfaltil sõitmiseks, näiteks Hispaanias on ka kümne kilomeetrine lõik asfaltil sees, mida tuleb kruusarehviga sõita. Rallis on ületamatuid asju pigem vähe.
Kas sulle tuli üllatusena, et Rally Estonial oli niivõrd palju rehvipurnemisi? Viimasel päeval olite koos tiimikaaslase Craig Breeniga tippudest ainsad, kes läksid välja kahe varurehviga, kui palju see kiirusele mõju avaldab?
Kiirused olid Eestis suured ja teed pehmed, seepärast oli ka erinevaid probleeme rehvidega, aga meie viimase päeva kahe tagavararehvi kaasavõtmise otsus tuli pigem meie positsioonist lähtuvalt. Meeskonna jaoks oli oluline kindlustada kaksikvõit ja seepärast otsustati punktikatsel mitte riskida lisapunktide toomise nimel. Mõned silmad õnnestus sealt siiski teenida, aga lisakaaluga ei olnud meie positsioon selleks just kõige optimaalsem.